Η VW έχει μεγάλες βλέψεις για το ID. Buzz και δεν το κρύβει. Οι Γερμανοί στοχεύουν σε περισσότερες από 100.000 πωλήσεις ετησίως για την ηλεκτρική μετενσάρκωση του T1, η οποία ξεκινά την εμπορική της πορεία – αρχής γενομένης, από την εγχώρια αγορά.
Το ID. Buzz και η επαγγελματική του εκδοχή Cargo είναι διαθέσιμα στη Γερμανία, με τιμές που ξεκινούν από τις 54.430 ευρώ. Τόσο κοστολογείται η βασική έκδοση του ID. Buzz Cargo, δίχως την επιδότηση αγοράς ηλεκτρικού. Με αυτή, που μπορεί να φτάσει έως τις 7.500 ευρώ, η αρχική τιμή δύναται να πέσει στις 46.455 ευρώ. Το επιβατηγό μοντέλο είναι αρκετά ακριβότερο, εκκινώντας από τις 64.581 ευρώ. Αν περιληφθεί η επιδότηση, τότε το κόστος μπορεί να μειωθεί στις 56.606 ευρώ.
Ο εξοπλισμός εμφανίζεται υπερπλήρης από την πρώτη κιόλας έκδοση, περιλαμβάνοντας μεταξύ άλλων στάνταρ αυτόματο κλιματισμό, LED φωτιστικά σώματα (ημέρας και πορείας), cruise control και ζάντες αλουμινίου 17 ιντσών. Προαιρετικά διατίθενται ζάντες 18, 19 ή 20 ιντσών, φωτιζόμενη μπάρα LED πέριξ του σήματος μπροστά, φανάρια LED πίσω με ενεργά γραφικά (αλλάζουν αναλόγως λειτουργίας), αποσπώμενη κεντρική κονσόλα και πανοραμική ηλιοροφή.
Τα ID. Buzz και ID. Buzz Cargo θα κυκλοφορήσουν στις ευρωπαϊκές χώρες το φθινόπωρο, όταν και θα αρχίσουν οι πρώτες παραδόσεις. Μια μπαταρία 77 kWh (net, ακαθάριστο ενεργειακό περιεχόμενο 82 kWh) οποία παρέχει ρεύμα σε έναν ηλεκτροκινητήρα 150 kW (204 PS), που βρίσκεται και δίνει κίνηση στον πίσω άξονα. Η ισχύς φόρτισης με εναλλασσόμενο ρεύμα (AC) είναι 11 kW. Μέσω μιας υποδοχής βύσματος CCS, σε σταθμό ταχείας φόρτισης συνεχούς ρεύματος (DC) η ισχύς φόρτισης φτάνει έως και 170 kW. Όταν φορτίζεται με αυτόν τον τρόπο, το επίπεδο φόρτισης της μπαταρίας αυξάνεται από 5 σε 80% σε περίπου 30 λεπτά.