Το Nissan GT-R R35 έχει χαρακτηριστεί ως το πιο οικονομικό και πρακτικό supercar. Χαρακτηρισμοί που πηγάζουν από την -συγκριτικά με τον ανταγωνισμό- χαμηλή τιμή και τη δυνατότητα καθημερινής χρήσης που προσφέρει στον ιδιοκτήτη. Ως γνωστόν όμως, άλλο η αγορά ενός αυτοκινήτου, άλλο η συντήρησή του.
Αρκετά μοντέλα είχαν ή έχουν προσιτή τιμή αγοράς, όμως η συμβίωση μαζί τους είναι δύσκολη (χαρακτηριστικότατο παράδειγμα το Mazda RX-8). Ισχύει κάτι τέτοιο για τον «Godzilla»; H απάντηση έρχεται από τον καθ’ ύλην αρμόδιο. Το όνομα «Craig Lieberman» από μόνο του, δεν λέει κάτι. Αν προσθέσουμε επαγγελματικό προσδιορισμό ωστόσο, τότε η άποψη του Lieberman αποκτά βαρύτητα. Ο Αμερικανός ήταν τεχνικός σύμβουλος στα πρώτα δυο «Fast and Furious» – τα κατά γενική ομολογία καλύτερα του franchise. Ως μεγάλος φαν των ιαπωνικών αυτοκινήτων αγόρασε καινούργιο ένα GT-R to 2014, ανήμερα του Αγίου Βαλεντίνου! Πόσο έχει κοστίσει ο έρωτας, μετά από 7 χρόνια σχέσης;
Καταρχάς, η αγορά του αυτοκινήτου στοίχισε περίπου 104.000 δολάρια (85.700 ευρώ). Μέχρι σήμερα, το κοντέρ αναγράφει 77.000 χλμ. – 11.000 χλμ. ετησίως, δηλαδή. Ο Lieberman συμμετέχει σε 5 track days το χρόνο, οπότε το GT-R του δεν είναι άγνωστο με τις πίστες. Για τα λάστιχα, έχουν επενδυθεί 7.700 δολάρια. Για τις δισκόπλακες και τα τακάκια, 1.800 και 1.400 δολάρια αντίστοιχα (3.200 σύνολο). Οι αλλαγές λαδιών έχουν κοστίζει 1.600 δολάρια και 2.700 δολάρια οι βαλβολίνες της μετάδοσης, ενώ ένα σετ αμορτισέρ κόστισε 2.000 δολάρια. Συνολικά, ο Lieberman έχει ξοδέψει σε 7 χρόνια χρήσης του GT-R 17.400 δολάρια (14.330 ευρώ), ή 2.485 δολάρια (2.050 ευρώ) ετησίως. Ασυζητητί, «τίποτα» σε σχέση με αυτά που «ζητάει» μια Ferrari 488 GTB ή μια Lamborghini Huracan.
Ο σύμβουλος των «The Fast and the Furious» και «2 Fast 2 Furious» έχει επίσης ξοδέψει αρκετά σε βελτιώσεις. Εξάτμιση τιτανίου, αναβαθμισμένη αντλία βενζίνης, νέοι τροχοί, splitter εμπρός κι αεροτομή πίσω, νέο καπό είναι μερικές από τις αναβαθμίσεις, που έχουν κοστίσει 19.400 δολάρια (16.000 ευρώ).