Η απόκτηση μιας McLaren, ακόμα και τρακαρισμένης, αποτελεί όνειρο για τη συντριπτική πλειοψηφία του αγοραστικού κοινού. Για τη συγκεκριμένη 675LT ας πούμε, χρειάστηκαν 80.000 δολάρια (71.000 ευρώ). Ευκαιρία μεν σε σχέση με τις 350.000 δολάρια (310.191 ευρώ), αλλά εξακολουθεί να είναι ποσό για λίγους. Δίχως να υπολογίσουμε βέβαια αυτό της επισκευής.
Σε κατασκευές επιπέδου McLaren τα πάντα κοστίζουν. Πάρα πολύ. Η χρήση εξωτικών υλικών και πρωτοποριακών μεθόδων κατασκευής εκτινάσσουν τα κόστη των επισκέψεων σε συνεργείο, είτε μιλάμε για προγραμματισμένη συντήρηση ή -πολύ περισσότερο- αποκατάσταση λόγω ατυχήματος. Η συγκεκριμένη μπορεί να φαίνεται πως ήθελε μόνο φαναρτζοδουλειά, αλλά ακόμα κι αυτές οι εργασίες είναι πανάκριβες στην 675LT. Μόνο το splitter, για παράδειγμα, κοστίζει 14.000 δολάρια (12.420 ευρώ)! Τα υπόλοιπα ανθρακονημάτινα στοιχεία του splitter (που δεν διατίθενται ως ενιαίο κομμάτι), 2.500 δολάρια επιπλέον. To εμπρός δεξί φτερό, άλλες 1.500 δολάρια. Οι βάσεις του προφυλακτήρα, 1.000 δολάρια. Ο πίσω προφυλακτήρας, 3.500 δολάρια. Τα παραφερνάλια του (αεραγωγοί, διαμορφωτές αέρα κλπ) άλλες 5.000. Τα side skirts ακόμα 3.500. Η ηλεκτρικά ρυθμιζόμενη αεροτομή, 5.000.
Χοντρικά μόνο η εξωτερική περιποίηση, χωρίς να υπολογίζουμε το βάψιμο, κόστισε πάνω από 31.000 δολάρια. Βάλτε και την ανθρακονημάτινη οροφή με τον αεραγωγό (που δεν υπήρχε πριν), κόστους 9.000 δολαρίων, για να φτάσουμε συνολικά στις 40+ χιλιάδες δολάρια (πλέον 35.500 ευρώ). Το θέμα, όμως, είναι ότι η πορτοκαλί McLaren είχε «πάρει» και στα μηχανικά μέρη.
Τα υποπλαίσια εμπρός-πίσω έφεραν ραγίσματα, οπότε χρειάστηκαν αντικατάσταση. Λογαριασμός: 3.500 δολάρια έκαστο, ήτοι 7.000 συνολικά. Ζημιά έπαθε και η μετάδοση, οπότε χρειάστηκε αντικατάσταση το 7άρι αυτόματο κιβώτιο. Επειδή το κόστος θα ξέφευγε πολύ παραπάνω, επιλέχθηκε η λύση μεταχειρισμένου από 650S και κράτησε το τιμολόγιο στις 2.000. Όσο περίπου στοίχισε η επίσης μεταχειρισμένη μπαταρία (1.500 δολάρια). Από το χτύπημα δεν γλίτωσαν ούτε τα τούρμπο, που ανακατασκευάστηκαν αντί να αλλαχθούν (άλλες 3.000), ούτε η εξάτμιση (συν 5.000). Τροχοί και ελαστικά; Περίπου άλλες 5.000 (3.000 οι μεταχειρισμένες ζάντες, 1.800 τα λάστιχα).
Συνολικά, μαζί με πλήρη αντικατάσταση του εσωτερικού (δεν χρειαζόταν) και βάψιμο, δαπανήθηκαν 161.420 δολάρια (114.260 ευρώ) για να γίνει η τρακαρισμένη 675LT όπως τη βλέπουμε. Συν τις 80.000 για την αγορά της, 261.420 στο σύνολο (214.260 ευρώ). Να θυμίσουμε πως κάτω από το ανθρακονημάτινο κάλυμμα (άλλες 1.500), φωλιάζει ένας twinturbo V8 3.8 λίτρων με απόδοση 675 ίππων και 700 Nm, ικανός να εκτοξεύσει την πισωκίνητη McLaren στα πρώτα 100 χλμ./ώρα εντός 2,9 δλ. και μέχρι τα 330 χλμ./ώρα.