Η γκάμα του νέου VW Golf διαθέτει μια πληρότητα κινητήρων και εκδόσεων, ενώ η νέα του γενιά με την προσθήκη των mild hybrid 48V μοντέλων eTSI και των plug-in hybrid Golf eHybrid και Golf GTE, είναι πιο εξηλεκτρισμένη από ποτέ.
Δείτε ακόμα: To φθηνότερο trendy υβριδικό των 12.227 ευρώ
Τα υβριδικά με πρίζα Golf συνδυάζουν ένα κινητήρα 1.4 TSI ισχύος 150 ίππων και 250 Nm ροπής και ένα ηλεκτροκινητήρα με απόδοση 110 ίππων και 330 Nm ροπής. Η βασική διαφορά είναι ότι η συνδυαστική απόδοση στο Golf eHybrid φτάνει τους 204 ίππους και τα 350 Nm ροπής, ενώ στο Golf GTE είναι πιο ανεβασμένη στους 245 ίππους και 400 Nm ροπής. Αμφότερα είναι εξοπλισμένα με μια επαναφορτιζόμενη μπαταρία ιόντων λιθίου με ενεργειακή χωρητικότητα 13 kWh, η οποία φορτίζει σε πρίζα 3,6 kW σε 3 ώρες και 40 λεπτά. Η κίνηση μεταδίδεται στους εμπρός τροχούς μέσω ενός 6τάχυτου DSG, με το 0-100 χλμ./ώρα να ολοκληρώνεται σε 7,4 δλ. και 6,7 δλ. και την τελική ταχύτητα να φτάνει τα 220 χλμ./ώρα και 225 χλμ./ώρα αντίστοιχα. Με τη χρήση μόνο της ηλεκτρικής ενέργειας, η μέγιστη ταχύτητα περιορίζεται στα 130 χλμ./ώρα.
Δείτε ακόμα: Αυτοκίνητο με 15.550 ευρώ και 125 άλογα
Η ηλεκτρική αυτονομία στο Golf eHybrid αγγίζει τα 80 χλμ. και στο Golf GTE τα 62 χλμ., με κατανάλωση ρεύματος είναι 11,0 kWh/100 χλμ. και 12,4 kWh/100 χλμ. (13,8 kWh/100 χλμ. και 14,6 kWh/100 χλμ. με WLTP) Με την προϋπόθεση ότι η μπαταρία είναι φορτισμένη, το Golf eHybrid πετυχαίνει κατανάλωση βενζίνης 1,2 λτ./100 χλμ. και εκπομπές CO2 28 γρ./χλμ. (0,9 λτ./100 χλμ. και 21 γρ./χλμ. με WLTP), ενώ το Golf GTE «καίει» 1,5 λτ./100 χλμ. και εκπέμπει 34 γρ./χλμ. CO2 (1,1 λτ./100 χλμ. και 26 γρ./χλμ. με WLTP).
Με φορτισμένη την μπαταρία, τα Golf eHybrid και Golf GTE ξεκινούν ηλεκτρικά και συνεπώς με μηδενικές τοπικές εκπομπές. Η επιλογή από τον οδηγό του E-MODE επιτρέπει καθαρά ηλεκτρική οδήγηση. Ο υπερτροφοδοτούμενος βενζινοκινητήρας TSI ενεργοποιείται αυτόματα σε υψηλότερες ταχύτητες – ανάλογα με την ενεργοποιημένη υβριδική λειτουργία, το προφίλ οδήγησης ή το επίπεδο φόρτισης της μπαταρίας. Στη συνέχεια, το κινητήριο σύστημα λειτουργεί σε οικονομική λειτουργία Hybrid, γεγονός που καθιστά δυνατή την επίτευξη πολύ υψηλών αυτονομιών – έως και 870 χλμ. με το e-Hybrid, έως 745 χλμ. με το Golf GTE.
Δείτε ακόμα: Το premium SUV με την καλύτερη τιμή
Από πλευράς τιμών, το Golf eHybrid των 0,9 λτ./100 χλμ. πωλείται στην Ελλάδα έναντι του ποσού των 41.000 ευρώ και το πιο δυνατό Golf GTE κοστίζει 43.450 ευρώ.