Η κορυφαία μη R έκδοση του VW Tiguan έχει plug-in υβριδική χροιά και ξεκινάει με κάθε επισημότητα, την εμπορική πορεία στη Γηραιά Ήπειρο.
Διαβάστε επίσης: Ήρθε το νέο VW Tiguan με νέους κινητήρες
To υβριδικό σύνολο του Tiguan eHybrid είναι κοινό με αυτό των Golf GTE και Skoda Octavia iV RS. O 1.400άρης TSI των 150 ίππων και 250 Nm ροπής συνεργάζεται με ηλεκτροκινητήρα 110 ίππων και 330 Nm. Συνδυαστικά, και μέσω 6τάχυτου αυτόματου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη, καταλήγουν στους εμπρός τροχούς 245 άλογα και 400 Nm ροπής. Μια μπαταρία ιόντων λιθίου χωρητικότητας 13 kWh, η οποία φορτίζει σε πρίζες 2,3 kW και 3,6 kW (σε 3 ώρες και 40 λεπτά στη δεύτερη), φροντίζει για την τροφοδοσία του ηλεκτρικού μοτέρ. Το αυτοκίνητο ξεκινάει και κινείται με το ρεύμα, αρκεί να είναι επαρκώς φορτισμένη και η θερμοκρασία να υπερβαίνει τους -10 βαθμούς Κελσίου.
Δείτε ακόμα: Ταχύτερο από Cayenne Turbo MK1 το VW Tiguan R!
Το Tiguan eHybrid μπορεί να κινηθεί έως 50 χλμ. χωρίς τη μεσολάβηση του θερμικού κινητήρα, ενώ με το γκάζι τέρμα επιταχύνει στα 100 χλμ./ώρα από στάση εντός 7,5 δλ. και φτάνει μέχρι τα 220 χλμ./ώρα. Με τη χρήση μόνο της ηλεκτρικής ενέργειας, η μέγιστη ταχύτητα περιορίζεται στα 130 χλμ./ώρα. H VW δεν ανακοινώνει νούμερα κατανάλωσης και εκπομπών ρύπων, ωστόσο το Golf GTE «καίει» 1,5 λτ./100 χλμ. και εκπέμπει 34 γρ./χλμ. CO2 (1,1 λτ./100 χλμ. και 26 γρ./χλμ. με WLTP). Από τη στιγμή που το Tiguan είναι βαρύτερο και πιο ογκώδες αεροδυναμικά, αναμενόμενα θα είναι λίγο πιο πάνω.
Διαβάστε επίσης: Πόσο κάνει το VW Golf των 0,9 λτ./100 χλμ.;
Από πλευράς τιμής αντίθετα, η VW είναι ξεκάθαρη. Στη Γερμανία, το plug-in υβριδικό μεσαίο SUV της ξεκινά από τις 42.411,13 ευρώ. Τρία επίπεδα εξοπλισμού είναι διαθέσιμα (Life, Elegance και R-Line) και ο εξοπλισμός, από τη βασική κιόλας έκδοση, περιλαμβάνει ζάντες 17 ιντσών, τριζωνικό κλιματισμό, ψηφιακό πίνακα οργάνων, LED φωτιστικά σώματα, αισθητήρες βροχής, αυτόματο φρενάρισμα, σύστημα διατήρησης λωρίδας κλπ.