Το νέο Subaru WRX αποτέλεσε αυτοκινητικό γεγονός στα τέλη του προηγούμενου έτους, προκαλώντας ποικίλα συναισθήματα. Από τη μία ευφορία για τη συνέχιση ενός σπάνιου είδους κατασκευής, από την άλλη γκρίνια για τη διατήρηση της ισχύος στα επίπεδα του προηγούμενου. Παρόλα αυτά, ο «Ρεξ» έχει πολύ κόσμο να τον περιμένει. Τόσο από πλευράς φίλων, όσο -πολύ σημαντικότερα για τους Ιάπωνες- και αγοραστών.
Η διάθεση του sport sedan των «Πλειάδων» ξεκίνησε στην Αμερική, με τις τιμές να παρουσιάζουν μια ελαφριά και αναμενόμενη αύξηση σε σχέση με το απερχόμενο. Το νέο WRX ξεκινά από τις 30.100 δολάρια (26.466 ευρώ) και σημειώνει αύξηση 1.680 δολαρίων (1.477 ευρώ) συγκριτικά με το μοντέλο που αντικαθιστά. Για το κιβώτιο Subaru Performance Transmission (CVT με άλλα λόγια) απαιτούνται τουλάχιστον 31.950 δολάρια (28.100 ευρώ), ενώ η κορυφαία έκδοση GT (που έχει στάνταρ το SPT, τις ανθρακί 18άρες ζάντες και τα καθίσματα Recaro) ξεκινά από τις 42.890 δολάρια (36.831 ευρώ).
Με τα λεφτά αυτά αγοράζεις την ολοκαίνουργια πλατφόρμα Global, 28% αυξημένη στρεπτική ακαμψία, χαμηλότερο κέντρο βάρους, ηλεκτρονικά ελεγχόμενα αμορτισέρ (για πρώτη φορά σε WRX, στην έκδοση GT) και νέο κινητήρα. Ο υπερτροφοδοτούμενος τετρακύλινδρος των 2.4 λίτρων αποδίδει 271 άλογα στις 5.600 σ.α.λ. και 349 Nm στις 2.000-5.200 σ.α.λ. σηματοδοτώντας μια αύξηση μόνο 4 ίππων σε σχέση με πριν (ίδια η ροπή). Επιδόσεις δεν ανακοινώνονται, αλλά δεν θα πρέπει να περιμένουμε δραματικές αλλαγές από τα 5,7 δλ. για το 0-100 χλμ./ώρα και τα 240 χλμ./ώρα τελικής τους προηγούμενου. Η κίνηση εξυπακούεται μεταφέρεται στους τέσσερις τροχούς, μέσω του συστήματος τετρακίνησης Symmetrical All Wheel Drive. Το Drive Mode Select, δε, προσφέρει μια ευρύτητα 430 διαφορετικών συνδυασμών μεταξύ διαφόρων παραμέτρων (γκάζι, κιβώτιο, ανάρτηση κλπ)!