Με τις εξελίξεις γύρω από την ηλεκτροκίνηση να είναι συνεχείς, δεν γινόταν μια εταιρία με τις φιλοδοξίες της Genesis να μείνει εκτός. Για το λόγο αυτό οι Κορεάτες παρουσίασαν πριν μερικούς μήνες το πρώτο τους ηλεκτρικού crossover, με το όνομα GV60 και στόχο την κορυφή της κατηγορίας.
Το εμπρός μέρος ξεχωρίζει άμεσα ως Genesis, χάρις στα φωτιστικά σώματα Quad Lamps και τη μάσκα Crest Grille, η οποία εδώ είναι ανασχεδιασμένη και μικρότερη συγκριτικά με την υπόλοιπη γκάμα. Το καπό εκτείνεται μέχρι το πλάι, παίζοντας το ρόλο και των φτερών μέχρι ενός σημείου, ενώ στο προφίλ δεν γίνεται να μην παρατηρήσει κάποιος πως στη θέση των καθρεπτών, υπάρχουν κάμερες! Την αεροδυναμική προσέχουν και οι χειρολαβές, που είναι ηλεκτρικά πτυσσόμενες και διατηρούν λεία την επιφάνεια του αμαξώματος, ομαλοποιώντας τη ροή του αέρα.
Εντός του αυτοκινήτου συναντάμε ενιαία διάταξη στις οθόνες για τον ψηφιακό πίνακα οργάνων και το σύστημα πολυμέσων, αμφότερα στις 12,3 ίντσες, με το βλέμμα να επικεντρώνεται στο μπλε χρώμα των δερμάτινων επενδύσεων και το τιμόνι των δυο ακτίνων. Τα δυο κουμπιά στο κάτω μέρος του ελέγχουν τα προγράμματα λειτουργίας (το αριστερό) και το overboost (αυτό με τη λεμονί απόχρωση), ενώ σχεδιαστικό highlight αποτελεί ο επιλογέας – γυάλινη σφαίρα (Crystal Sphere σύμφωνα με τους Κορεάτες), που περιστρέφεται! Κι όχι μόνο αυτό, αλλά φωτίζεται κιόλας.
Το GV60 βασίζεται στην πλατφόρμα E-GMP (Electric-Global Modular Platform) – την ίδια που μοιράζονται τα Hyundai Ioniq 5 και Kia EV6. Το βασικό Standard Model έχει έναν ηλεκτροκινητήρα στο πίσω μέρος, τροφοδοτώντας τον αντίστοιχο άξονα με 228 ίππους και 350 Nm ροπής. Το AWD διαθέτει έναν επιπλέον κινητήρα μπροστά, παράγοντας συνολικά 318 ίππους και 605 Nm ροπής. Στην κορυφή της γκάμας συναντάμε το επίσης δικινητήριο και τετρακίνητο Performance Model, με απόδοση 435 ίππων και 605 Nm, προσφέροντας παράλληλα Boost και Drift Mode!
Όλες οι εκδόσεις συνδυάζονται με μπαταρία 77,4 kWh, που μπορεί να προσφέρει μέγιστη αυτονομία από 368 χλμ. (στο κορυφαίο Sport Plus) έως 451 χλμ. (το βασικό πισωκίνητο Premium), με το τετρακίνητο Sport να τοποθετείται στα 400 χλμ. Η χρήση ταχυφορτιστή επιτρέπει αύξηση του επιπέδου φόρτισης από 10% σε 80% μέσα σε 18 λεπτά, ενώ το GV60 μπορεί να λειτουργήσει το ίδιο ως πηγή ενέργειας για κάποιο άλλο ηλεκτρικό όχημα.
Το ηλεκτρικό C-SUV της Genesis ξεκίνησε την εμπορική του πορεία στην Ευρώπη, με τις πρώτες τιμές να ανακοινώνονται για την αγορά της Μεγάλης Βρετανίας. Το Premium ξεκινά από τις 47.005 λίρες (56.794 ευρώ), ενώ το κορυφαίο Sport Plus από τις 65.405 λίρες (79.025 ευρώ). Ο εξοπλισμός του δεύτερου, βέβαια, περιλαμβάνει τα πάντα, μεταξύ των οποίων πανοραμική ηλιοροφή και premium ηχοσύστημα 17 ηχείων της Bang & Olufsen.