Το σημερινό STI ετοιμάζεται να μας αποχαιρετήσει, με τις πληροφορίες για τον διάδοχο να είναι ελάχιστες. Πηγές από την Subaru κάνουν λόγο μέχρι και για υβριδικό μοντέλο, όμως θα πρέπει να περιμένουμε τουλάχιστον 1 χρόνο για να δούμε τον επόμενο εκπρόσωπο της Subaru Tecnica International. Όχι ο τελευταίος της σημερινής δεν αρκεί για να γεμίσει το κενό.
Δείτε ακόμα: Subaru Impreza STI «θερίζουν» supercars (+video)
Το WRX STI S209 είναι ό,τι πιο ακραίο έχει παρουσιάσει η Subaru, μετά το αξέχαστο Impreza 22B. Βασίζεται στο αγωνιστικό Type RA και διαθέτει πλειάδα μετατροπών, όπως μεγαλύτερο τούρμπο της HKS, σφυρήλατα πιστόνια και μπιέλες, μπεκ αυξημένης παροχής και νέο εγκέφαλο. Το αποτέλεσμα είναι 345 ίπποι και 447 Nm ροπής από τον 2.5άρη boxer, αριθμοί που κατατάσσει δεύτερο στην ιεραρχία των ισχυρότερων STI – πίσω μόνο από το Diamond Edition (μιλάμε πάντα για εργοστασιακές εκδόσεις και όχι προτάσεις των Prodrive, Cosworth κλπ).
Διαβάστε επίσης: Το ανεπανάληπτο σερί πωλήσεων της Subaru
Φυσικά το στήσιμο δεν θα μπορούσε να μείνει απαράλλαχτο, με αναβαθμισμένο λογισμικό για το ηλεκτρονικά ελεγχόμενο σύστημα τετρακίνησης, αμορτισέρ της Bilstein ειδικά εξελιγμένα για το S209 σκληρότερα ελατήρια, ρυθμιζόμενη μπάρα θόλων και παχύτερες αντιστρεπτικές. Αξιοσημείωτα είναι και τα ελαστικά SP Sport Maxx GT600A της Dunlop, τα οποία βοηθούν το κορυφαίο WRX STI να κρατά μέγιστη πλευρική πρόσφυση άνω του 1.0 G. Μόλις 200 STI S209 θα κατασκευαστούν, όλα για την αγορά των Η.Π.Α. Πόσο κοστίζει καθένα από αυτά; Σχεδόν 65.000 δολάρια (64.880 για την ακρίβεια)! Ενδεικτικά να αναφέρουμε πως η νέα Corvette, των 500 κεντρομήχανων ίππων, ξεκινά από τις 59.000.