Οι δημιουργίες της Brabus είναι πασίγνωστες για την ισχύ, τις επιδόσεις και την επιβλητική/υποβλητική εμφάνιση. Ακόμα κι όταν δεν πρόκειται για κάποια Mercedes 800 ίππων, μόνο η ύπαρξη των λογότυπων από τον Γερμανό βελτιωτή αρκούν για να της δώσουν περαιτέρω πρεστίζ.
Η εν λόγω C43 είναι από τις πιο συγκρατημένες Brabus που κυκλοφορούν, καθώς η αύξηση στην απόδοση είναι «μόνο» 60 άλογα και 65 Nm. Ο 3.0 V6 twinturbo παράγει από το εργοστάσιο 390 ίππους και 520 Nm, συνεργαζόμενος με 9άρι αυτόματο κιβώτιο και σύστημα τετρακίνησης. Η επιτάχυνση που προσφέρει ο συνδυασμός είναι της τάξης των 4,7 δλ. για το 0-100 χλμ./ώρα, με την τελική να περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 χλμ./ώρα. Η Brabus τοποθετεί το πρόγραμμα PowerXtra B30-450, ανεβάζοντας την ισχύ στα 450 άλογα και 585 Nm, μαζί με τις 19άρες Monoblock ζάντες της (σε ελαστικά 225/40 μπροστά και 255/35 πίσω) και λίγες πινελιές στο εσωτερικό, που περιορίζονται σε πατάκια, αλουμινένια πεντάλ και φωτιζόμενα μαρσπιέ.
Το αυτοκίνητο δεν είναι καινούργιο, καθώς στο οδόμετρο υπάρχουν περίπου 10.000 χλμ. (9.800), αλλά πωλείται από τη φίρμα του Ρουρ. Με πλήρες ιστορικό σέρβις και συντήρηση από την ίδια τη Brabus, κοστολογείται στις 89.131 ευρώ. Αξίζει να αναφερθεί πως η διαφορά στις επιδόσεις είναι ελάχιστη, με το 0-100 χλμ./ώρα να αναφέρεται στα 4,5 δλ. (0,2 δλ. ταχύτερα σε σχέση με την εργοστασιακή) και τον κόφτη τελικής να παραμένει στη θέση του. Οπότε, στην ουσία αγοράζεις καλύτερες ρεπρίζ και νέες ζάντες έναντι της «μαμά» C43. Αξίζει τα λεφτά;