Η 5η γενιά της Supra δυσκολεύτηκε, αλλά τελικά βρήκε τα πατήματά της στις αγορές και -κυρίως- τις καρδιές του κόσμου. Η σύγκριση με την πολυθρύλητη MK4 ήταν αυτονόητη, οι αντιδράσεις για τη συγγένεια με την BMW Z4 επίσης. Παρόλα αυτά, το κορυφαίο sportscar της Toyota διάγει έναν καθόλα αξιοπρεπή εμπορικό βίο, όντας έτοιμο για την έλευση της κορυφαίας GRMN έκδοσης.
Μέχρι τότε, οι υποψήφιοι αγοραστές μπορούν να επιλέγουν μεταξύ της 2λιτρης και της 3λιτρης GR. Αμφότερες είναι διαθέσιμες στην Ελλάδα, σε τρεις διαφορετικές εκδόσεις. Η 2λιτρη προσφέρει την επιλογή μεταξύ της βασικής και εκείνης με το Sport Pack, ενώ η «μεγάλη» διατίθεται μόνο ως Premium. Ο εξοπλισμός σε κάθε περίπτωση ικανοποιεί, με τις διαφορές μεταξύ των δυο 2.0λτ. να επικεντρώνονται περισσότερο σε στοιχεία άνεσης (σύστημα πλοήγησης και καλύτερο ηχοσύστημα το Sport Pack κλπ). Από πλευράς τιμών, τώρα, μπορείτε να αποκτήσετε μια καινούργια A90 από 67.510 ευρώ. Το Sport Pack κοστίζει 5.400 ευρώ, διαμορφώνοντας την αντίστοιχη τιμή εκκίνησης στις 72.910 ευρώ, ενώ η πλήρης εμπειρία της 3λιτρης Supra ξεκινά πολύ υψηλότερα – από τις 89.510 ευρώ.
Όλες συνδυάζονται αποκλειστικά με 8άρι αυτόματο κιβώτιο και -εννοείται- κινούνται από τους πίσω τροχούς, με τις αναμενόμενες διαφορές σε ισχύ και επιδόσεις. Η «μικρή» φέρει έναν τετρακύλινδρο τούρμπο 1.998 κ.εκ., με 258 ίππους στις 6.500 σ.α.λ. και 400 Nm στις 1.550-4.400 σ.α.λ.Τα 100 χλμ./ώρα από στάση έρχονται σε 5,2 δλ. και η τελική ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 χλμ./ώρα, οπότε επ’ ουδενί δεν μπορείς να πεις πως της λείπει ταχύτητα. Μάλιστα, οι ίδιοι οι μηχανικοί της Toyota έχουν δηλώσει πως είναι πιο καλοστημένη από την 3λιτρη. Συνεπώς, η 2λιτρη άνετα χαρακτηρίζεται ως η καλύτερη επιλογή μεταξύ τους.
Για αυτούς που τα θέλουν όλα, υπάρχει ο twinturbo εξακύλινδρος εν σειρά των 2.998 κ.εκ. Οι 340 ίπποι στις 5.000-6.500 σ.α.λ. και τα 500 Nm στις 1.600-4.500 σ.α.λ. κατεβάζουν το χρόνο για τα 100 χλμ./ώρα από στάση, στα 4,3 δλ. Η τελική, όμως, δεν αλλάζει (κόφτης στα 250 χλμ./ώρα). Αντίθετα, η περιβαλλοντική απόδοση αποφέρει 185 γρ.CO2/χλμ. και μια μέση τιμή κατανάλωσης που ανακοινώνεται στα 8,1 λίτρα/100 χλμ. Η 2λιτρη εκπέμπει 167 γρ.CO2/χλμ. και καταναλώνει σχεδόν 1 λίτρο/100 χλμ. κατά μέσο όρο (7,3 λίτρα/100 χλμ.), οπότε πληρώνει και λιγότερα τέλη (141,95 ευρώ αντί 157,25 ευρώ). Πλεονέκτημα ακαδημαϊκού ενδιαφέροντος, βέβαια, καθώς ούτε ελάχιστα δεν θα ενδιαφερθεί κάποιος για τέλη και βενζίνες κατά την αγορά ενός αυτοκινήτου επιδόσεων, όπως η Supra.