To Μάρτη του 2007 έλαβε χώρα μια από τις μεγαλύτερες αλλαγές στα χρονικά της αυτοκίνησης. Το πιο επιτυχημένο μοντέλο στα χρονικά, άλλαξε όνομα! Το πεντάθυρο Corolla έγινε Auris και έμεινε έτσι μέχρι το 2018, όταν επανήλθε στα κανονικά δεδομένα για την 12η γενιά του.
Η αλλαγή ονόματος πάντως, εμπορικά, ήταν σαν να μην έγινε. Ο κόσμος ήξερε περί τίνος επρόκειτο και δεν παρέκκλινε στο ελάχιστο από τις αντιπροσωπείες της ιαπωνικής εταιρίας, «χρυσώνοντας» το μικρομεσαίο της («Auris» στα λατινικά σημαίνει «χρυσός»). Μέσα σε 10 χρόνια κυκλοφορίας κατάφερε να ξεπεράσει τις 1 εκατομμύριο πωλήσεις, σε πεντάθυρο και station wagon αμάξωμα (το σεντάν συνέχιζε ως Corolla), βασιζόμενο στο κλασικό τρίπτυχο της Toyota: αξιοπιστία, ολοκληρωμένος χαρακτήρας, ευχρηστία.
Το γερμανικό Auto Bild καταπιάστηκε με την εξέταση της αξιοπιστίας των δυο γενιών Auris, μέσω των δεδομένων που συγκεντρώνει ο TÜV. Και τα αποτελέσματα δεν προκαλούν έκπληξη, πιστοποιώντας τη μακροζωία του μικρομεσαίου Toyota και τις ελάχιστες έγνοιες που υποβάλλει τους κατόχους του. Η δεύτερη γενιά, που είναι και πιο πρόσφατη (2012-2019), ταλαιπωρείται από ήσσονος σημασίας ζητήματα. Εξαιρουμένης μιας ανάκλησης του υβριδικού, το 2015, για τα ηλεκτρονικά της μονάδας διαχείρισης του ηλεκτροκινητήρα, οι μόνες παρατηρήσεις αφορούν τις λάμπες στα «μικρά» φώτα εμπρός-πίσω και τα φλας που καίγονται συχνά.
Η πρώτη γενιά (2007-2012), ως γηραιότερη, εμφανίζεται πιο συχνά παραπονούμενη στις αναφορές του TÜV. Το χειροφρένο τείνει να χάνει αρκετή από την απόδοση του σε μοντέλα 11ετίας, ενώ στα Auris MK1 ίδιας χρονολογίας παρατηρείται έντονη φθορά στους δίσκους. Σωληνάκια φρένων και αίσθηση πεντάλ, αντίθετα, δεν ταλαιπωρούνται. Για το πρώτο Auris, υπάρχουν επίσης παράπονα σχετικά με τη λειτουργία του συστήματος εξαγωγής.
Αμφότερα τα Auris διαπρέπουν στα «βαριά μέταλλα» καθώς κινητήρες, κιβώτια, άξονες μετάδοσης, ημιάκαμπτοι, αμορτισέρ, σύνδεσμοι και τιμόνι δεν εμφανίζουν το παραμικρό.