Η E30 είναι ένα από τα πιο δημοφιλή μοντέλα της Σειράς 3. Μπορεί να έχουν περάσει πάνω από 30 χρόνια, όμως ακόμα κυκλοφορούν και πωλούνται πολλές. Σαν τη συγκεκριμένη πάντως, ελάχιστες.
Δείτε ακόμα: Πόσα θα δίνατε για μια Lancia Delta Integrale;
Ξεκίνησε την καριέρα της ως BMW 320i, μέχρι να την αναλάβει ο Hartge. Ο γερμανικός βελτιωτικός οίκος, που ειδικευόταν στην τοποθέτηση μοτέρ από μεγαλύτερα μοντέλα σε μικρότερα, πήρε τον εξακύλινδρο εν σειρά κινητήρα M30 των 2.8 λίτρων από την 735i της εποχής, τον βελτίωσε και τον έβαλε στο μηχανοστάσιο της 3άρας. Το αμάξωμα παρέμεινε διακριτικό, αλλά καταλαβαίνεις αμέσως το ποιόν του. Τα αυτοκόλλητα, ο εμπρός προφυλακτήρας από τη M3, οι ζάντες της OZ και το spoiler στο πίσω μέρος δηλώνουν πως η H28 -όπως ονομάζεται το μοντέλο- δεν είναι μια απλή E30.
Διαβάστε επίσης: Μοναδική Mercedes W124 με κινητήρα BMW M5
Οι 218 ίπποι και 270 Nm του βελτιωμένου εξακύλινδρου, το πιστοποιούν. Κατά τον Hartge, το αυτοκίνητο είχε σχεδιαστεί για να προσφέρει παρόμοιες επιδόσεις με τη M3. Οπότε 7,4 δλ. για το 0-100 χλμ./ώρα και 230 χλμ./ώρα τελικής είναι πολύ πιθανά. Για την ακρίβεια, το 1986 που παρουσιάστηκε η H28 ήταν ισχυρότερη κατά 18 άλογα από την M3 (το 1989 ανέβηκε η απλή στα 215, που και πάλι ήταν κάτω από την H28).
Δείτε ακόμα: Πωλείται ένα από τα 96 Audi S6 Plus
Μόλις 20 αυτοκίνητα κατασκευάστηκαν, συνεπώς καταλαβαίνουμε για τί σπανιότητα μιλάμε. Όπως επίσης καταλαβαίνουμε πως όταν κάποιο εξ αυτών πωλείται, η τιμή μπορεί να φτάσει σε απίστευτα επίπεδα. Στην προκειμένη, τα 39.500 δολάρια (35.471 ευρώ) που βρίσκεται η αγγελία στο eBay κρίνονται ως αρκετά λογικά. Βέβαια, μένουν 17 μέρες για την λήξη οπότε λογικά η τιμή θα ανέβει. Αξίζει να αναφέρουμε πως το οδόμετρο αναγράφει 46.670 χλμ. και εκτός από το τιμόνι της Momo και τις μπλε υφασμάτινες επενδύσεις, στο εσωτερικό ο οδηγός απολαμβάνει τις υπηρεσίες air condition – σπανιότατο στοιχείο εξοπλισμού για αυτοκίνητο των μέσων 80’s.