Οι περισσότεροι θυμούνται V6 σε Golf τον 3.2 που τοποθετήθηκε στο πρώτο R32. Όμως η αρχή είχε γίνει μια γενιά πριν, στο VR6.
Δείτε ακόμα: Ιστορική Mercedes ξανάνιωσε μετά από 37 χρόνια ακινησίας (+video)
Προερχόμενος από το αντίστοιχο Corrado, ο εξακύλινδρος με την πολύ μικρή περιεχόμενη γωνία των μόλις 15 μοιρών πήρε θέση κάτω από το καπό του Golf III. Οι 174 ίπποι στις 5.800 σ.α.λ. και τα 235 Nm ροπής στις 4.200 σ.α.λ. χάριζαν επιδόσεις της τάξης των 7,8 δλ. για τα 100 χλμ./ώρα από στάση και 224 χλμ./ώρα τελικής ταχύτητας. Αυτή η έκδοση έφερε 2 βαλβίδες ανά κύλινδρο, με την 24βάλβιδη μεταγενέστερη να ανεβαίνει στα 190 άλογα. Ένα 12βάλβιδο δείγμα θα δούμε σήμερα, το οποίο βρίσκεται σε γκαράζ τα τελευταία 8 χρόνια, γράφοντας μόλις 3.000 χλμ. σε αυτό το διάστημα. Από το 1997 μέχρι το 2011, όταν και επήλθε ο «εγκλεισμός», το κοντέρ είχε γράψει επιπλέον 53.000 χλμ. Και πάλι, 57.000 χλμ. για αυτοκίνητο 22ετίας είναι πάρα πολύ λίγα.
Ο 91χρονος ιδιοκτήτης προφανώς δεν το χρησιμοποιεί καιρό τώρα, όμως το Golf VR6 διαθέτει πλήρες βιβλίο service και είναι σχολαστικά συντηρημένο. Μοναδικό μείον, είναι το αυτόματο κιβώτιο των 4 σχέσεων, το οποίο ήταν κατά πολύ υποδεέστερο από το πολύ πιο δημοφιλές και αξιόλογο 5άρι χειροκίνητο.
Διαβάστε επίσης: Συλλεκτικό VW Golf 16V G60 στα λεφτά καινούργιας Porsche Cayman
Για αυτό το «βιτρινάτο» VR6, που είναι και σπάνιο ελέω αυτόματου κιβωτίου, ο πωλητής ζητά την κατάθεση 24.950 ευρώ στον τραπεζικό του λογαριασμό. Εσείς μέχρι πόσα «τραβάγατε» από τον δικό σας;