Το Honda NSX MK1 δεν χρειάζεται πολλές συστάσεις. Μύθος της αυτοκίνησης, εξέλιξη δια χειρός Ayrton Senna, πρώτο ιαπωνικό υπεραυτοκίνητο και από τα πρώτα (κατά κοινή ομολογία, και εδώ το πρώτο) που συνδύασαν επιδόσεις, ικανότητες, αξιοπιστία και ευχρηστία. Με λίγα και απλά λόγια, το καλύτερο supercar της εποχής του και το εγχειρίδιο κατασκευής για τα σημερινά.
Πρόκειται για ένα από τα πιο κλασικά αυτοκίνητα της τελευταίας 30ετίας, κάτι που μετουσιώνεται σε κέρδος για όσους έχουν κάποιο στο γκαράζ και θέλουν να το αποχωριστούν. Το ίδιο ισχύει για τα πρώτα μοντέλα, με τον 3.0 V6 των 270 ίππων στο κέντρο. Ακόμα κι αν το οδόμετρο αναγράφει κοντά στις 100.000 χλμ., όπως αυτό που θα δούμε, οι τιμές μόνο προσιτές δεν χαρακτηρίζονται.
Το εν λόγω NSX είναι μοντέλο του 1992 και έχει γράψει μέχρι σήμερα 92.516 χλμ. (57.486 μίλια). Η Formula Red απόχρωση μόλις πρόσφατα φρεσκαρίστηκε, γυαλίστηκε και περάστηκε με κεραμική επίστρωση, οπότε δεν υπάρχει το παραμικρό ψεγάδι εξωτερικά. Ούτε εσωτερικά, όπου τα μπεζ δερμάτινα καθίσματα συνδυάζονται ιδανικά με το λεβιέ του Type S και το τιμόνι του Type R. Αναλόγως εξαίρετη κατάσταση και στα μηχανικά, με τον 3λιτρο V6 να αποδίδει 270 ίππους και 285 Nm, σε συνέργεια με το 5άρι χειροκίνητο κιβώτιο. Τα 100 χλμ./ώρα από στάση έρχονται σε 5,7 δλ. και η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 270 χλμ./ώρα, επιδόσεις που είναι ταυτόσημες με αυτές του σημερινού Civic Type R.
Το μόνο που χαλάει ελαφρώς τη μεταπωλητική αξία του κατακόκκινου ιαπωνικού supercar, είναι η μη εργοστασιακή κατάσταση. Δεν μιλάμε για κάτι ακραίο, καθώς οι αλλαγές αφορούν τις διαφορετικές ζάντες, την aftermarket εξάτμισης της KPS, ένα διαφορετικό χείλος στον εμπρός προφυλακτήρα και τα προαναφερθέντα κομμάτια στο εσωτερικό. Αλλά αρκούν για να κατεβάσουν την τιμή, φυσικά όχι σε μεγάλο βαθμό. Μέχρι στιγμής, το υψηλότερο «χτύπημα» βρίσκεται στις 115.600 δολάρια Αυστραλίας (74.600 ευρώ). Η δημοπρασία ολοκληρώνεται την Παρασκευή, οπότε δεν αποκλείεται να φτάσει τις 120.000 δολάρια (77.400 ευρώ). Εσείς πόσα δίνατε για αυτό το ελαφρώς βελτιωμένο, αλλά βαρύτατα ποθητό Honda;