Το επί σειρά ετών πρώτο σε πωλήσεις αυτοκίνητο στην Ευρώπη, δεν είναι άλλο από το πολύ δημοφιλές μικρομεσαίο μοντέλο της VW, το Golf. Εδώ και λίγο καιρό λανσαρίστηκε η νέα 8η γενιά του, ωστόσο στους δρόμους κυκλοφορούν πάρα πολλά Golf Mk7.
Δείτε ακόμα: Πώς σας φαίνεται η βασική έκδοση του νέου VW Golf;
Από τις best seller εκδόσεις του, είναι αυτή με τον γνωστό και «φορεμένο» σε πολλά μοντέλα του ομίλου VW, βασικού κινητήρα 1.4 TSI. Το μηχανικό αυτό σύνολο αποδίδει από το εργοστάσιο 122 ίππους στις 5.000 σ.α.λ. και 200 Nm ροπής στις 1.500-4.000 σ.α.λ. Ο εν λόγω κινητήρας συνδυαζόταν με 6τάχυτο μηχανικό κιβώτιο ή με αυτόματο DSG 7 σχέσεων και επιτάχυνε το αυτοκίνητο στο 0-100 χλμ./ώρα σε 9,3 δλ., ενώ η μέγιστη ταχύτητα άγγιζε τα 203 χλμ./ώρα.
Δείτε ακόμα: VW Golf Mk7: Ελαφρύτερο και καλύτερο
Πόση ισχύ και ροπή αποδίδει στο δυναμόμετρο και συγκεκριμένα στο στρόφαλο και στους τροχούς; Την απάντηση δίνει η δυναμομέτρηση που έκανε ο βελτιωτής RMT Tuning σε ένα Golf Mk7 1.4 TSI 122 PS DSG. Στο σχεδιάγραμμα βλέπουμε ότι το κινητήρας έφτασε τους 124,7 ίππους στις 4.813 σ.α.λ. (118,4 PS διορθωμένο) και τα 213 Nm ροπής στις 2.616 σ.α.λ. στο στρόφαλο, ενώ στους τροχούς κατέληξαν 110,8 ίπποι.
Δείτε ακόμα: VW Golf GTI έκανε 100 χιλιόμετρα σε 26 λεπτά (+video)
Μετά την αναβάθμιση, η ισχύς ανέβηκε στους 156,9 ίππους στις 4.847 σ.α.λ. (149,2 PS διορθωμένο), η ροπή άγγιξε τα 250 Nm στις 2.761 σ.α.λ. και στους τροχούς έφτασαν 145,9 ίπποι.
Παρακολουθείστε παρακάτω και το βίντεο με τη δυναμομέτρηση: