Όσο περνάνε τα χρόνια και τα χιλιόμετρα που διανύει ένα οποιοδήποτε αυτοκίνητο, αρχίζουν σιγά – σιγά και προκαλούνται φυσιολογικές φθορές. Γι’ αυτό πάντοτε πρέπει να τηρούνται τα service που ορίζει ο κατασκευαστής, έτσι ώστε το αυτοκίνητο να συντηρείται στην καλύτερη δυνατή κατάσταση.
Δείτε ακόμα: VW Golf Mk6: Στην κορυφή της κατηγορίας
Ένα από τα μέρη του αυτοκινήτου που δέχονται συνεχόμενη καταπόνηση, δεν είναι άλλο από τον κινητήρα, ο οποίος είναι πολύ πιθανό να… χάσει κάποια άλογα. Όταν μάλιστα δεν καίει καλό καύσιμο και αρχίσουν να βουλώνουν τα μπεκ, φίλτρα, να καίει λάδια κ.λπ., τότε είναι σίγουρο ότι η δύναμή του θα μειωθεί.
Δείτε ακόμα: VW Golf Mk5: Ο 1.4 TSI έφερε τα πάνω κάτω
Το συγκεκριμένο νορμάλ και πλήρως εργοστασιακό VW Golf Mk6 με το βασικό κινητήρα 1.4 TSI και το DSG κιβώτιο ταχυτήτων, φαίνεται ότι μετά από 11 χρόνια χρήσης (μοντέλο του 2009), λειτουργεί άψογα. Σύμφωνα με τις εργοστασιακές μετρήσεις, το μηχανικό αυτό σύνολο απέδιδε 122 ίππους στις 5.000 σ.α.λ. και ροπή 200 Nm στις 1.500-4.000 σ.α.λ. (0-100 χλμ./ώρα σε 9,5 δλ. και 200 χλμ./ώρα τελική).
Δείτε ακόμα: VW Golf Mk4: Νέα πρότυπα ποιότητας
Τη δύναμη έβγαλε λοιπόν στο δυναμόμετρο; Ο κάτοχός του έμεινε έκπληκτος, όταν είδε μέχρι 128 ίππους στις 4.650 σ.α.λ. και 225 Nm ροπής στις 2.600 σ.α.λ.
Παρακολουθείστε τη δυναμομέτρηση στο παρακάτω βίντεο: