Το 2013 ήταν η τελευταία φορά που ακούστηκε ατμοσφαιρικός βρόγχος από BMW M3, μέσα από το μηχανοστάσιο και τις εξατμίσεις της E92. Μιας «Μπέμπας» που αρχικά αντιμετωπίστηκε με καχυποψία, ούσα η πρώτη M3 με κινητήρα V (και δη V8), αλλά σήμερα άπαντες πίνουν νερό στο όνομά της.
Ο λόγος είναι ίδιος με αυτόν που εν πρώτοις προκάλεσε αντιδράσεις. Ο ατμοσφαιρικός V8 των 3.999 κ.εκ. «βολτάριζε» μέχρι τις 8.300 σ.α.λ., στέλνοντας παράλληλα 420 ίππους στους πίσω τροχούς και 400 Nm (στις 3.900 σ.α.λ.). Μαζί με τον S85B50 5.0 V10, o S65B40 είναι το πιο πολύστροφο μοτέρ που έχει κατασκευάσει η BMW μέχρι σήμερα. Ο συνδυασμός του με το 6άρι χειροκίνητο έδινε 0-100 χλμ./ώρα σε 4,8 δλ. (4,6 δλ. με το 6άρι DCT διπλού συμπλέκτη) και περιοριζόταν ηλεκτρονικά στα 250 χλμ./ώρα, αν και πολλές M3 E90 (σεντάν) και E92 έχουν βρεθεί στις παρυφές των 290 χλμ./ώρα κατόπιν αφαίρεσης του κόφτη.
Η συγκεκριμένη δεν ξέρουμε αν διατηρεί τον ηλεκτρονικό περιοριστή, όμως πήρε την γενναία απόφαση να ανέβει στα ράουλα και να μετρηθεί. Ο χιλιομετρητής αναγράφει 152.000 μίλια (245.000 χλμ.) από το 2010 που πρωτοκύλησε τους τροχούς της, οπότε το μόνο σίγουρο είναι πως κυκλοφορεί με την ψυχή της. Η πρώτη δυναμομέτρηση έδειξε 398 ίππους στο στρόφαλο, νούμερο αρκετά κάτω από τους 420 του εργοστασίου. Κατόπιν αλλαγής μπουζί όμως, η οθόνη έδειξε 411 υγιέστατα άλογα! Δείγμα του πόσο σημαντική είναι η σχολαστική συντήρηση, ειδικά σε κινητήρες επιδόσεων.