Στο άκουσμα και μόνο «M3 E46» έρχονται στο νου εικόνες με άφθονη πλαγιολίσθηση, γκάζι πατημένο στο τέρμα και ουρλιαχτά από τον S54. Πόσα άλογα αποδίδει ο αξέχαστος straight six, όμως, 15 χρόνια μετά το τέλος παραγωγής της 46άρας;
Με εργοστασιακά δεδομένα, ο εξακύλινδρος εν σειρά των 3.2 λίτρων απέδιδε 343 ίππους στις 7.900 σ.α.λ. και 365 Nm στις 4.900 σ.α.λ. Για την αμερικανική έκδοση, όπως αυτή που θα δούμε, η ισχύς αντιστοιχούσε σε 333 άλογα και 355 Nm στις ίδιες στροφές (κόφτης στις 8.000 σ.α.λ.). Το αυτοκίνητο που ανέβηκε στο δυναμόμετρο έχει κάποιες βελτιώσεις, όπως νέα ECU, εισαγωγή και εξάτμιση, οπότε οι απαιτήσεις είναι ελαφρώς αυξημένες. Ο ιδιοκτήτης της M3 περίμενε γύρω στα 350 άλογα για το στρόφαλο του καμαριού του. Σε ποιο βαθμό δικαιώθηκε;
Στον απόλυτο. Η 20χρονη «Μπέμπα» απέδωσε 289,48 άλογα στις 7.250 σ.α.λ., επίδοση που αφορά τους τροχούς. Συνυπολογίζοντας τις κλασικές απώλειες, παίρνουμε μια τιμή της τάξης των 347 ίππων στο στρόφαλο – κι αυτό στη δεύτερη προσπάθεια. Κανονικά θα υπήρχε και τρίτη, όπου πιθανόν τα ράουλα να αποτύπωναν μεγαλύτερη ισχύ. Λόγω της κάπνας που έβγαλε η εξάτμιση (μάλλον από φθαρμένα ελατήρια πιστονιών) όμως, ο κάτοχος της M3 αποφάσισε να μην την ταλαιπωρήσει παραπάνω. Ακόμα κι έτσι πάντως, πρόκειται για εξαιρετικό νούμερο, ιδίως με το οδόμετρο να σημαδεύει τις 280.000 χλμ.