Το τρίτης γενιάς Hyundai i20 είναι σαφώς πιο ολοκληρωμένο και ανταγωνιστικό από ποτέ, όμως παρόλη την πρόοδο που έχει σημειώσει, οι τιμές του παραμένουν πολύ πιο χαμηλές έναντι του ανταγωνισμού. Στη χώρα μας έχουν κυκλοφορήσει μερικές χιλιάδες τέτοια i20 εδώ και σχεδόν δυόμιση χρόνια από το λανσάρισμά του (Σεπτέμβριος του 2020), με τον ατμοσφαιρικό κινητήρα 1.2 λτ. 84 hp ή τους turbo 1.0 Τ-GDi των 100 ή 120 ίππων.
Το υπάρχον i20 ήταν το πρώτο αυτοκίνητο της Hyundai στην Ευρώπη που υιοθέτησε τη νέα σχεδιαστική φιλοσοφία Sensuous Sportiness, δηλαδή έναν αρμονικό συνδυασμό διαστάσεων, στιλ και τεχνολογίας. Στο εμπρός άκρο του κυρίαρχα χαρακτηριστικά του αποτελούν ο ανάγλυφος προφυλακτήρας, τα αιχμηρά φωτιστικά σώματα και η μεγάλη εξαγωνική μάσκα. Αυτή δεν είναι ίδια σε όλα τα Hyundai i20, αφού ανάλογα τον κινητήρα και το επίπεδο εξοπλισμού διαφέρει. Πιθανώς να είναι κάτι που να μην το έχετε προσέξει. Και δεν αναφερόμαστε στο πιο σπορτίφ i20 N-Line με τη μαύρη μάσκα που είναι εμπνευσμένη από το μοτίβο της καρό σημαίας, αλλά για τα άλλα μοντέλα με τους κινητήρες 1.2 λτ. 84 hp και τους 1.0 T-GDi 100/120 hp.
Τα Hyundai i20 με το ατμοσφαιρικό μοτέρ 1.2 MPi φέρουν μάσκα με πιο λιτές, και αραιές παραλληλόγραμμες κυψέλες. Στα 1.0 T-GDi οι διαγώνιες ραβδώσεις της μάσκας σε σχήμα τεμνόμενων ρόμβων τονίζουν πιο πολύ το πιο μυώδες εμπρός άκρο του αυτοκινήτου, μαζί με το «γραμμωμένο» καπό και την ποδιά στον προφυλακτήρα (όπως και στο 1.2 MPi).
Όσον αφορά τα εμπρός φωτιστικά σώματα, έχουν το ίδιο σχήμα σε όλα τα Hyundai i20, όμως ανάλογα την έκδοση αλλάζει το εσωτερικό τους και η τεχνολογία. Στη βασική έκδοση Fresh τοποθετούνται απλές λάμπες αλογόνου. Οι επόμενες εκδόσεις Exclusive και Premium ενσωματώνουν φώτα ημέρας και θέσεως LED, ενώ στις Distinctive και N Line υπάρχουν πλήρη φώτα LED μαζί με προβολείς ομίχλης. Τα πλήρη φώτα LED πίσω, αποτελούν προνόμιο μόνο του i20 N Line. Κοινό στοιχείο όλων των εκδόσεων, είναι η πολύ εξυπηρετική αυτόματη ενεργοποίηση/σβήσιμο της μεσαίας και υψηλής σκάλας φώτων.