Η Alfa Romeo δεν θυμίζει σε τίποτα την εταιρία που ήταν, πριν λίγα χρόνια. Απαλλαγμένη από τα οικονομικά προβλήματα, με κονδύλια για την εξέλιξη νέων μοντέλων, που φτάνουν μέχρι τα επίπεδα των supercars. Η γκάμα πλέον αριθμεί 2 SUV και πάει ολοταχώς για τρίτο, με τη μικρότερη Milano να είναι προ των πυλών. Καλύτερη στιγμή για να σκεφτούν οι Ιταλοί το ενδεχόμενο αγροτικού, δηλαδή, δεν υπάρχει.
Ο Tommaso D’Amico υλοποίησε μια αρκετά «τραβηγμένη» σκέψη, δημιουργώντας ψηφιακά τη Vulcano. Ως βάση χρησιμοποιήθηκε το Jeep Gladiator, σε συνδυασμό με την Tonale, προκειμένου να γίνει πραγματικότητα -έστω σε digital μορφή- η αγροτική Alfa. Προς το παρόν δεν έχει υπάρξει επίσημη νύξη από το Μιλάνο για κάτι σχετικό, αλλά η πλατφόρμα εκεί είναι. Το Gladiator περιμένει για ένα ιταλικό «συνολάκι», ενώ θα μπορούσε να υπάρξει και εναλλακτική από τη Fiat. Οι έτεροι Ιταλοί διατηρούν αρκετά pick up στη Βραζιλία, με μπροστάρη το Toro. Η προσαρμογή του πατώματος στα ευρωπαϊκά δεδομένα θα ήταν δύσκολη, αλλά από την άλλη δεν είναι απαραίτητο να κυκλοφορήσει στη Γηραιά Ήπειρο τυχόν Vulcano παραγωγής.
Εύκολα θα μπορούσε να κάνει καριέρα στην αντίπερα όχθη του Ατλαντικού, ειδικά στην Αμερική. Η Alfa Romeo, εξάλλου, δίνει μεγάλη προσοχή στην επέκταση της αγοραστικής βάσης στις Η.Π.Α., με ένα μοντέλο σαν τη Vulcano να αποτελούσε δυνητικά «ταμάμ». Παρόλα αυτά, ακόμα δεν έχουμε κάτι χειροπιαστό. Αξίζει, πάντως, να σημειωθεί πως και να παρουσιαζόταν, η Vulcano (ή όπως θα μπορούσε να ονομαστεί) δεν θα αποτελούσε το πρώτο αγροτικό των Ιταλών. Η τιμή αυτή ανήκει στο Romeo 2 της δεκαετίας του 50, που κυκλοφορούσε -μεταξύ άλλων- και σε pick up.