Φαινομενικά ο μόνος τρόπος να βρεθούν στην ίδια πρόταση Rolls-Royce και Skoda, είναι για κάποιου είδους αναφορά στις χαοτικές διαφορές μεταξύ τους. Ή για ενδεχόμενη προσπάθεια μοντέλου από το Μλάντα-Μπόλεσλαβ να θυμίσει αντίστοιχο από το Σάσεξ. Πώς θα σας φαινόταν, όμως, αν ακούγατε πως οι Άγγλοι αντέγραψαν τους Τσέχους;
Η Phantom VII ήταν το αυτοκίνητο που έβαλε τη Rolls στην εποχή της BMW, ούσα η πρώτη που εξελίχθηκε υπό τη διεύθυνση των Βαυαρών. Παρουσιάστηκε το 2003 και σήμανε την αναγέννηση της ιστορικής φίρμας, αποκαθιστώντας τη φήμη της ως συνώνυμου της άκρατης πολυτέλειας και χλιδής. Πρωταγωνίστησε σε δεκάδες video clip, αγαπήθηκε από αστέρες του καλλιτεχνικού στερεώματος και του αθλητισμού, έμεινε στην παραγωγή μέχρι το 2017 και αποτελεί το πιο καλοπουλημένο μοντέλο στα χρονικά της βρετανικής εταιρίας.
Τα στοιχεία που χαρακτηρίζουν τη Phantom είναι αμέτρητα. Ο πίνακας οργάνων, για παράδειγμα, δεν έχει στροφόμετρο αλλά ένδειξη για το ποσοστό ισχύος που χρησιμοποιείται. Το εμβληματικό «Spirit of Ecstasy» είναι ηλεκτρονικά πτυσσόμενο, οι πίσω πόρτες ανοίγουν με αντίθετη φορά από τις μπροστινές, τα καπάκια στο κέντρο των τροχών είναι σχεδιασμένα έτσι ώστε να παραμένουν σταθερά και πολλά ακόμα. Το χαρακτηριστικό που έφτασε να θεωρείται ταυτόσημο με την Rolls-Royce, ωστόσο, είναι άλλο. Και έχει καταγωγή από την Τσεχία!
Στο εσωτερικό των πίσω θυρών, φιλοξενούνται δυο ομπρέλες. Κατασκευασμένες από teflon μάλιστα, ώστε όταν αποθηκεύονται στις ειδικές θήκες να στεγνώνουν πιο γρήγορα. Μια τεχνοτροπία που λίγο αργότερα, ενστερνίστηκε το VW Phaeton. Πριν από αυτό, αλλά και την Rolls-Royce Phantom, όμως υπήρχε το Skoda Superb.
Η πρώτη γενιά του τσεχικού μεγαλομεσαίου λάνσαρε την ομπρέλα-«πορτιέρη», που ήταν στάνταρ στις εκδόσεις Comfort, Elegance και Laurin & Klement. Επειδή αν δεν τιμήσεις το σπίτι σου ενδέχεται να σου έρθει «καπέλο», η Skoda προσφέρει ομπρέλα και στις πόρτες των Scala, Kodiaq, αλλά και της άρτι παρουσιασθείσας Fabia MK4.