Τα supercars και hypercars πραγματικά σπανίζουν στην Porsche. Στα 64 χρόνια που το Τσουφενχάουζεν κατασκευάζει τα δικά του αυτοκίνητα, έχουν εμφανιστεί μόνο 3: οι 959, Carrera GT και 918 Spyder. Αν συμπεριλάβουμε και την εξαιρετικά σπάνια 911 GT1, μιλάμε για συνολικά 4 μοντέλα σε 7 δεκαετίες. Οι φήμες για συμπλήρωση πεντάδας κυκλοφορούν από το 2015, όταν αποσύρθηκε η 918, όμως ακόμα τίποτα. Πλέον έχουμε κάτι επίσημο, αλλά και πάλι αρκετά αόριστο.
Ο CEO, Oliver Blume, μίλησε σε βρετανικά Μέσα για τις προοπτικές παρουσίασης hypercar από την εταιρία του και, ουσιαστικά, επιβεβαίωσε πως θα συμβεί. Απλά, άφησε το πότε στο «φλου»: «Το hypercar είναι πάντα μέρος στη στρατηγική της Porsche. Η κατηγορία αυτή θα παίξει σημαντικό ρόλο στη μελλοντική μας γκάμα. Αλλά ακόμα δεν έχει αποφασιστεί». Ο Blume ανέφερε χαρακτηριστικά πως «θα το παρουσιάσουμε όταν είναι η ώρα», αποσαφηνίζοντας παράλληλα πως σίγουρα δεν πρόκειται να γίνει κάτι τέτοιο μέχρι τα μέσα της δεκαετίας. Άρα πριν το 2025, δεν υπάρχει περίπτωση να δούμε διάδοχο της 918 Spyder.
Η Porsche έχει βάλει σε δεύτερη (και τρίτη) μοίρα το project «νέο hypercar», δίνοντας προτεραιότητα στην εξέλιξη της ηλεκτρικής τεχνολογίας και τον εξηλεκτρισμό της γκάμας της. «Η μπαταρία θα είναι ο «κύλινδρος» του αύριο, επομένως πρέπει να εξερευνήσουμε τις δυνατότητες των μπαταριών και να επενδύσουμε σε αυτές. Όταν έχουμε τις κατάλληλες κυψέλες για ένα μοντέλο υπερ-υψηλής απόδοσης, τότε θα το παρουσιάσουμε. Αλλά δεν θα είναι πριν το δεύτερο μισό της δεκαετίας», πρόσθεσε ο Blume. Συνεπώς το πιθανολογούμενο hypercar δεν αποκλείεται να είναι ηλεκτρικό, ώστε να τα βάλει με τα Lotus Evija και Rimac Nevera.