Η πρόγονος της Porsche 918 Spyder, Carrera GT, μπορεί να είναι τουλάχιστον 15 ετών (από το 2004 μέχρι το 2007 στην παραγωγή) όμως παραμένει μέχρι σήμερα ένα από τα πιο εντυπωσιακά και πιο ποθητά supercars. Μεγαλύτερη απόδειξη από τις τιμές που πιάνει σε δημοπρασίες, δεν υπάρχει.
Η κατακόκκινη που βλέπουμε μας έρχεται από το 2005 και με μόλις 1.255 χλμ. στο οδόμετρο. Κλασική περίπτωση θηρίου σε κλουβί, όπου έβγαινε σπάνια από το γκαράζ προκειμένου να μην πέσει η αξία. Τακτική που απέδωσε τα μέγιστα, καθώς πρόσφατα πουλήθηκε για 1,9 εκατ. δολάρια (1,67 εκατ. ευρώ)! Ποσό που συνιστά ρεκόρ για τα δεδομένα των Carrera GT, αλλά και του Bring A Trailer που διενήργησε τη δημοπρασία. Το πρώτο ρεκόρ άνηκε σε μια ασημί Carrera GT, που είχε αλλάξει χέρια για 1,3 εκατ. δολάρια (1,15 εκατ. ευρώ), ενώ το δεύτερο σε μια Mercedes Benz 300SL Roadster του 1961, που είχε «φύγει» για 1,43 εκατ. δολάρια (1,26 εκατ. ευρώ) από το Bring A Trailer, τον περασμένο Ιούλιο.
Η Carrera GT προέκυψε προκειμένου να μην πάνε χαμένοι αγωνιστικοί κινητήρες της Porsche, που είχε κατασκευάσει και δεν τοποθετήθηκαν ποτέ σε διεκδικητές νικών ελέω αλλαγής κανονισμών. Οι Γερμανοί, γεμάτη σοφία, αποφάσισαν να μην τους κάνουν ανταλλακτικά, αλλά να δημιουργήσουν ένα υπεραυτοκίνητο που από πλευράς στησίματος παρέπεμπε σε αγωνιστικό του Le Mans, κι από πλευράς ήχου σε μονοθέσιο της Formula 1! Ο ατμοσφαιρικός V10 των 5.733 κ.εκ. απέδιδε 612 ίππους στις 8.000 σ.α.λ. και 590 Nm ροπής στις 5.800 σ.α.λ., με τον κόφτη να βρίσκεται στις 8.400 σ.α.λ. Το μόλις 1.380 κιλών αμάξωμα επιτάχυνε στα πρώτα 100 χλμ./ώρα μέσα σε 3,5 δλ., στα 160 χλμ./ώρα σε 6,8 δλ., στα 200 χλμ./ώρα σε 10,6 δλ. και έφτανε μέχρι τα 330 χλμ./ώρα τελικής.
Για να επιστρέψουμε στα ρεκόρ, αυτό της συγκεκριμένης μπορεί να μην κρατήσει ιδιαίτερα. Ήδη υπάρχει μια άλλη, πάλι του 2005 αλλά ασημί, με μόλις 402 χλμ. στο οδόμετρο, που βρίσκεται στα 1,7 εκατ. δολάρια (1,5 εκατ. ευρώ) και έχει 8 μέρες μπροστά της για να συντρίψει την επίδοση της κόκκινης.