H Porsche 914 θεωρείται ως μια από τις πιο μεγάλες χαμένες ευκαιρίες, στα χρονικά της αυτοκίνησης. O προπομπός της Boxster παρουσιάστηκε το 1969, με σκοπό να προσφέρει μια βασική Porsche που παράλληλα θα προσέφερε κάτι διαφορετικό από την 911, χάρις στην κεντρομήχανη διάταξη. Ό,τι και η Boxster δηλαδή, απλά σχεδόν 30 χρόνια νωρίτερα (1996 το ντεμπούτο της Boxster).
Στα χαρτιά, όλα ήταν ιδανικά για την 914. Compact διαστάσεις (κάτω από 4 μέτρα μήκος), ξεχωριστή σχεδίαση, ιδιαίτερος χαρακτήρας, όλα φαινόταν πως η πρώτη κεντρομήχανη Porsche θα ήταν επιτυχία. Η μεγάλη της συγγένεια με τη VW στα μηχανικά μέρη, όμως, που φαινόταν ακόμα περισσότερο λόγω χαμηλής απόδοσης των κινητήρων (από 80 μέχρι 110 άλογα), συν το υψηλό κόστος κτήσης, απέτρεψαν τον κόσμο από το να επισκεφτεί τις αντιπροσωπείες της Porsche. Πολλοί από όσους την αγόρασαν, είτε πρώτο χέρι είτε αργότερα ως μεταχειρισμένη, προέβησαν σε αλλαγή μοτέρ για να διορθώσουν την ανορθογραφία της ισχύος. Σύνολο από Subaru, όμως, ενδέχεται να φοράει μόνο η συγκεκριμένη.
Στο κέντρο της κατασκευής εδράζει πλέον ο 2.5άρης τετρακύλινδρος τούρμπο boxer, από ένα Subaru WRX του 2013. Απόδοση δεν αναφέρεται στην αγγελία, ωστόσο στην εργοστασιακή του μορφή παράγει 265 ίππους στις 6.000 σ.α.λ. και 330 Nm στις 4.000 σ.α.λ. Symmetrical All Wheel Drive δεν υπάρχει εδώ, με τον πίσω άξονα να παραλαμβάνει την ισχύ μέσω 5τάχυτου χειροκίνητου κιβωτίου και μπλοκέ διαφορικού, έχοντας παράλληλα αμορτισέρ Bilstein πίσω, ράβδους στρέψης από 911, ενισχύσεις στο σασί και δισκόφρενα από Boxster. Ο κινητήρας διαθέτει νέο τούρμπο της Garrett, αναβαθμισμένη wastegate, μεγαλύτερο intercooler και εγκέφαλο Omnitec, οπότε λογικά βρίσκεται αρκετά πάνω από τα 300 άλογα.
Η ιαπωνο-γερμανική 914 είναι προσεγμένη και στο εμφανισιακό σκέλος, με τις 17άρες ζάντες στο στυλ των παραδοσιακών της Fuchs και το εσωτερικό πλήρως αναπαλαιωμένο, αλλά και ανανεωμένο. Το roadster από το Τσουφενχάουζεν, με «μεταπτυχιακό» στο Φούτζι, πουλήθηκε πριν λίγες μέρες έναντι 65.000 δολαρίων (65.141 ευρώ).