Το χρώμα πολλές φορές είναι το «Α» και το «Ω» στην εμφάνιση ενός αυτοκινήτου. Κάποια τετράτροχα έχουν την τύχη να είναι πανέμορφα, ανεξαρτήτως χρωματικής περιβολής, όμως η αλήθεια είναι πως όσο εύκολα μπορεί ένα χρώμα να κολακέψει το αμάξωμα, άλλο τόσο μπορεί να το χαντακώσει. Το κυριότερο, ωστόσο, είναι ότι δεν μπορεί να αλλάξει εύκολα. Αυτή η Porsche 911 GT3 αποδεικνύει πως αν υπάρχει θέληση, όλα γίνονται.
Ξεκίνησε τη ζωή της με ένα κλασικό, συνηθισμένο και αρκετά αδιάφορο λευκό συνολάκι, δίχως αυτοκόλλητα ή κάποια απόχρωση στις ζάντες να κάνει αντίθεση. Απολύτως εργοστασιακή, με τη διαφορά ότι στο πίσω μέρος δεν συναντάμε τη μεγάλη αεροτομή, αλλά την πιο κομψή (και ιστορικής εσάνς, λόγω Carrera 2.7 RS) ducktail. Ο ιδιοκτήτης της σύντομα ήθελε κάτι διαφορικό για το αισθητικό κομμάτι, οπότε η αλλαγή χρώματος ήτο επιβεβλημένη. Όπως γνωρίζουμε, όμως, το βάψιμο ολόκληρου αυτοκινήτου -ειδικά αν είναι επιπέδου Porsche- κοστίζει. Για να αγοράζεις 991.2 GT3 βέβαια, λεφτά υπάρχουν. Αλλά δεν χρειάζεται να πηγαίνουν στα φανοποιεία. Συν ότι υπόκειται σε μεγάλη καταπόνηση το αμάξωμα, αν θες να το κάνεις συχνά.
Πλέον δεν χρειάζεται να τρίβεται το προηγούμενο χρώμα για να περαστεί το καινούργιο. Και δεν μιλάμε για τις μεμβράνες, οι οποίες ναι μεν είναι πολύ καλή επιλογή αλλά έχουν τα μειονεκτήματά τους – κυρίως, ευπάθεια στις δύσκολες καιρικές συνθήκες. Στην Αγγλία των ατελείωτων βροχοπτώσεων, δεν στέκεται vinyl wrap για πολύ. Τη λύση έρχεται να δώσει η ειδικά εξελιγμένη βαφή της Logic, που συνδυάζει τα καλύτερα των δυο κόσμων: είναι μεν κανονικό χρώμα, αλλά αφαιρείται σαν μεμβράνη! Οι Άγγλοι εξέλιξαν ένα νέο είδος κεραμικής λάκας, που ψεκάζεται και «πιάνει» στο αμάξωμα όπως μια κλασική βαφή. Σε αντίθεση με αυτή, όμως, δεν χρειάζεται όλη η επιπρόσθετη διαδικασία. Ούτε ξύσιμο, ούτε αστάρωμα, ούτε βερνίκωμα. Ψεκάστε-σκουπίστε-τελειώσατε, στην κυριολεξία!
Ακόμα πιο σημαντικό, όμως, το προτέρημα που εμφανίζει στις αλλαγές διάθεσης του κατόχου. Βαριέσαι το φιστικί χρώμα; Το τραβάς σαν μεμβράνη, αποκαλύπτεις το εργοστασιακό, ψεκάζεις ένα γυαλιστερό μπλε και είσαι έτοιμος. Η συγκεκριμένη GT3 έχει αλλάξει ήδη δυο φορές απόχρωση, έχοντας παράλληλα ένα εντυπωσιακό εσωτερικό καλυμμένο σε δέρμα και alcantara.