Η 4η γενιά της Toyota Supra μπορεί να έγινε ευρύτερα γνωστή λόγω της συμμετοχής στο The Fast and the Furious, όμως το Playstation είχε φροντίσει να την κάνει διασημότητα πιο πριν. Υπεύθυνη η TOM’s Supra GT500.
Το αγωνιστικό που κέρδισε το πρωτάθλημα στο Ιαπωνικό Πρωτάθλημα Τουρισμού το 1997 και έβαλε τέλος στην παντοκρατορία του Nissan Skyline. Εκείνη η θεόφαρδια Supra με την εντυπωσιακή εμφάνιση και τις ακόμα καλύτερες επιδόσεις εντός πίστας, έπαιρνε κίνηση από τον 2λιτρο τετρακύλινδρο τούρμπο της Corolla WRC, βελτιωμένο σχεδόν στα 500 άλογα (493 είχε μετρηθεί). Εκδόσεις δρόμου δεν κυκλοφόρησαν ποτέ ως ενιαίο αυτοκίνητο, όμως για όσους ενδιαφέρονταν υπήρχε το πακέτο TRD σε συνδυασμό με τις βελτιώσεις της TOM’s, ώστε να μετατρέψουν τη Supra τους σε πρωταθληματική.
Δείτε ακόμα: Αγωνιστική Toyota Supra σαπίζει στο δρόμο
Παρόλα αυτά, δεν μπήκαν πολλοί στον κόπο. Κάτι που συνιστά τη σημερινή Supra συλλεκτική. Φυσικά, απόλυτος πρωταγωνιστής είναι τα αγωνιστικά χρώματα της Castrol – ίσως τα πιο αναγνωρίσιμα της δεκαετίας του 90, μαζί με το Impreza 555 και της Marlboro στις Ferrari της F1. Μαζί τους, το αεροδυναμικό πακέτο της TRD με τη μορφή νέων προφυλακτήρων, πλαϊνών ποδιών και αεροτομής. Οι 18άρες λευκές ζάντες της Ray’s δεν θα μπορούσαν να λείπουν, ενώ στο εσωτερικό συναντάμε πλήρη περιποίηση της Sparco (καθίσματα, επενδύσεις suede, ζώνες 4 σημείων).
Διαβάστε επίσης: Toyota Supra του 1993 πουλήθηκε για 123.182 ευρώ!
Κάτω από το καπό βρίσκεται μεν ο 3λιτρος εξακύλινδρος εν σειρά, αλλά όχι με τα δύο τούρμπο. Εδώ έχουμε την ατμοσφαιρική του μορφή, ονόματι 2JZ-GE, αλλά βελτιωμένη με νέες πολλαπλές εισαγωγής/εξαγωγής και εγκέφαλο της TOM’s. Η απόδοση φτάνει τους 290 ίππους, από 225, και συνδυάζεται με 5τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο. Είναι μοντέλο του 1993 και η αγγελία είναι αρκετά φειδωλή σε στοιχεία, όπως χιλιόμετρα και τιμή. Όμως δεν παύει να είναι μια ιδιαίτερα ξεχωριστή Supra, βγαλμένη από τις εφηβικές μας αναμνήσεις.