Το πρώτο Nissan Juke προκάλεσε αίσθηση με τη σχεδίαση και τη διαφορετικότητά του, όταν παρουσιάστηκε πριν 11 χρόνια. Για 5 εξαιρετικά σπάνια εκτελέσεις όμως, το έκανε και με το συνδυασμό τεχνολογίας-επιδόσεων.
Το 2012, οι Ιάπωνες παρουσίασαν ένα τερατώδες project με το σουλούπι του Juke και τα μηχανικά μέρη του GT-R! Αυτό το ασύλληπτο κράμα ονομάστηκε Juke-R και κατασκευάστηκε σε μόλις 5 αντίτυπα, εκ των οποίων μόνο αυτό που βλέπουμε κυκλοφορεί στην αγορά. Τα 2 έχουν βγει «ολική» και τα άλλα 2 ανήκουν στη Nissan, οπότε το συγκεκριμένο είναι το μοναδικό που μπορεί να αποκτήσει κάποιος. Και μάλιστα, σε βελτιωμένη μορφή.
Αντί των 550 ίππων που είχαν τα υπόλοιπα Juke-R, ετούτο παράγει 700 άλογα από τον 3.8 V6 twinturbo. Το σύστημα μετάδοσης, οι τροχοί, η ανάρτηση και τα φρένα είναι επίσης κοινά με τον «Godzilla», οπότε έχουμε τετρακίνηση και 6άρι αυτόματο διπλού συμπλέκτη να περνάνε την ισχύ στην άσφαλτο. Το πάτωμα του GT-R έχει κοντύνει κατά 150 χλστ., ενώ 20άρες ζάντες με ελαστικά 225/40 εμπρός και 285/35 πίσω φροντίζουν για την επαφή με το οδόστρωμα. Η Nissan ανακοίνωνε 0-100 χλμ./ώρα σε 3,6 δλ. και τελική 270 χλμ./ώρα (ηλεκτρονικά περιοριζόμενη) για το εργοστασιακό (όσο μπορούμε να το αποκαλέσουμε έτσι) των 550 ίππων, οπότε με 150 άλογα περισσότερα λογικά θα είναι αρκετά ταχύτερο.
Χιλιόμετρα δεν αναφέρονται στην αγγελία, σε αντίθεση με την κατανάλωση. Βέβαια, τα 4,7 λίτρα/100 χλμ. μέσης τιμής που αναγράφονται μάλλον προέρχονται από το ντίζελ Juke και έχουν μπει κατά λάθος. Η τιμή, από την άλλη, θυμίζει κανονικότατα GT-R. Στις 238.000 ευρώ ανέρχεται και μπορεί να φαίνονται πολλά, αλλά πριν μόλις ένα χρόνο που ήταν ξανά διαθέσιμο έφτανε τις 649.500 ευρώ!