Τα STI είθισται παγκοσμίως να βελτιώνονται , ανεξαρτήτως αν μιλάμε για Impreza, Legacy, Forester ή WRX. Κατασκευές με πολλαπλάσια άλογα και αναβαθμίσεις σε φρένα-ανάρτηση-εμφάνιση, που λίγη σχέση διατηρούν με το εργοστάσιο. Αυτό που βλέπουμε πρόκειται για μια «ανώμαλη» περίπτωση, όντας απολύτως εργοστασιακό κάτω από το καπό, αλλά θυμίζοντας ελάχιστα Impreza STI πάνω από αυτό!
Το μωβ (Plasma Blue Pearl η ονομασία του χρώματος) «Scoobie» ξεκίνησε ως ένα τυπικό δείγμα Impreza STI 3ης γενιάς, με σεντάν αμάξωμα. Στην Ευρώπη το μάθαμε αποκλειστικά ως χάτσμπακ, όμως στην Αμερική ακολουθήθηκε η ακριβώς αντίθετη πορεία (μόνο ως τετράθυρο). Κάμπριο δεν κυκλοφόρησε πουθενά. Για την ακρίβεια, από το 1953 που ιδρύθηκε η Subaru μέχρι σήμερα, δεν έχει λανσαριστεί ανάλογο αυτοκίνητο με σήμα τις Πλειάδες! Το Impreza STI Convertible είναι προϊόν φαντασίας και μαστοριάς της Newport Specialty Cars, από την Καλιφόρνια, διατηρώντας πλήρως τη λειτουργικότητά του, αλλά με πολύ πιο εύκολη πρόσβαση από τα αυτιά στις μελωδίες του boxer.
Η οροφή αφαιρέθηκε, αλλά λόγω της τετράθυρης διάταξης δεν γινόταν να συμβεί το ίδιο με τις μεσαίες κολώνες – εξ ου και το bull bar στη μέση του αμαξώματος. Ο υφασμάτινος αντικαταστάτης τοποθετήθηκε στο πίσω μέρος, όπως και ο ηλεκτρικός μηχανισμός αναδίπλωσης που ελέγχεται από τον ανάλογο διακόπτη, στο ύψος της πλαφονιέρας. Ο κατασκευαστής ξεκαθαρίζει πως η χρήση της υφασμάτινης οροφής θα πρέπει να γίνεται σε χαμηλές ταχύτητες, καθαρά για την προστασία του εσωτερικού και των επιβατών από τη βροχή. Συνεπώς, η αξιοποίηση των 305 ίππων και 400 Nm του 2.5άρη τετρακύλινδρου τούρμπο επίπεδου κινητήρα γίνεται μόνο με τον αέρα στα μαλλιά.
Η Newport Specialty Cars μεταποίησε μόλις 5 Impreza STI, εκ των οποίων το ένα καταστράφηκε σε ατύχημα. Ένα από τα εναπομείναντα 4 αναζητά νέες καλοκαιρινές περιπέτειες, αντί 59.980 δολαρίων (58.900 ευρώ) και με 11.433 μίλια (18.399 χιλιόμετρα).