Σε μια εποχή όπου οι τουρμπίνες και τα αυτόματα κιβώτια έχουν γίνει νόρμα στα σπορ αυτοκίνητα, η αναλογική μαγεία του Honda S2000 αποκτά άλλη βαρύτητα.
Το S2K κερδίζει με το VTEC του τον τίτλο του «future classic», ενώ ήδη θεωρείται από πολλούς ως συλλεκτικό. Ο 2λιτρος F20C των 240 ίππων στις 8.300 σ.α.λ. και 210 Nm ροπής στις 7.500 σ.α.λ., μαζί με το θεάρεστο 6άρι χειροκίνητο κιβώτιο και το μπλοκέ διαφορικό που αναλαμβάνουν τη μετάδοση στους πίσω τροχούς, συνθέτουν ένα μηχανολογικό παζλ που θα δοξάζεται ες αεί. Και ως φαίνεται, θα ακριβαίνει στην πάροδο των ετών.
Δείτε ακόμα: Eλληνικό Honda S2000 Turbo «καταπίνει» Porsche Panamera (+video)
Το κατακόκκινο S2000 που θα δούμε είναι μοντέλο του 2000, ήτοι παρτίδα AP1. Εδώ και 19 χρόνια, από όταν και αγοράστηκε καινούργιο, δεν έχει αλλάξει χέρια. Ο πρώτος ιδιοκτήτης τήρησε ευλαβικά τα προγραμματισμένα διαστήματα των service και δεν σημειώνει το παραμικρό πρόβλημα σε βαφή και μηχανικά μέρη, εκτός από μια λεπτομέρεια. Το σασί έχει γράψει 41.842 χλμ. Το μοτέρ μόλις 6.437 χλμ. Κάτι που σημαίνει πως ο αρχικός F20C κάτω από το μακρύ καπό, έχει αποχωρήσει. Γιατί συνέβη αυτό;
Σύμφωνα με τον πωλητή, είχε εκδοθεί οδηγία ανάκλησης για τα S2000 των πρώτων ετών, που σχετιζόταν με αντικατάσταση των μπουζί. Μια ανάκληση για την οποία δεν έλαβε ποτέ ενημέρωση, με αποτέλεσμα τα προβλήματα στην ανάφλεξη του καυσίμου να εμφανιστούν και συνεχίσουν, μέχρι που ο κινητήρας παρέδωσε πνεύμα το 2015. Παρά το γεγονός ότι το αυτοκίνητο ήταν κατά πολύ εκτός εγγύησης, η Honda αναγνώρισε το λάθος της και κάλυψε τα έξοδα της επισκευής. Η οποία ουσιαστικά ήταν καινούργιο μοτέρ, με το μπλοκ, τα πιστόνια, τις μπιέλες και τον στροφαλοφόρο να αντικαθίστανται.
Διαβάστε επίσης: Να γιατί το Honda S2000 θέλει «χέρια» (+videos)
Αυτή τη στιγμή η τιμή του βρίσκεται στις 13.750 δολάρια, ή 12.427 ευρώ.