Το Fiat Coupe έγινε γνωστό με το προσωνύμιο «η Ferrari του φτωχού». Η συνειρμική αυτή σύνδεση με το «Cavallino Rampante» ήταν δισυπόστατη. Αφενός, η σχεδίαση ήταν τόσο διαφορετική σε σχέση με όλα τα άλλα όταν παρουσιάστηκε το 1993, που ξεχώριζε σαν Ferrari (ακόμα σήμερα ξεχωρίζει, δηλαδή). Αφετέρου, οι επιδόσεις του 20V Turbo δεν απείχαν ιδιαίτερα από αυτές της τότε βασικής Ferrari, της 348 TB.
Το 5κύλινδρο, 20βάλβιδο υπερτροφοδοτούμενο μοτέρ απέδιδε 220 ίππους στις 5.750 σ.α.λ. και 310 Nm στις 2.500 σ.α.λ., επιταχύνοντας στα πρώτα 100 χλμ./ώρα εντός 6,3 δλ. και συνεχίζοντας μέχρι τα 250 χλμ./ώρα. Συγκριτικά, η 348 TB απέδιδε 300 ίππους στις 7.200 σ.α.λ. και 324 Nm στις 4.200 σ.α.λ. από τον V8 των 3.402 κ.εκ., απαιτώντας 6,0 δλ. για το 0-100 χλμ./ώρα και φτάνοντας μέχρι τα 267 χλμ./ώρα. Όλα αυτά, με μια «μικρή» -πέραν της τιμής και του ονόματος- διαφορά: η Ferrari ήταν κεντρομήχανη και πισωκίνητη, τη στιγμή που το Coupe έπρεπε να περάσει τόση ισχύ από τους εμπρός τροχούς.
Για το λόγο αυτό, όλα τα Turbo (16V, 20V, 20V Plus) διέθεταν Viscous μπλοκέ διαφορικό. Σε αυτό προσθέστε την ανεξάρτητη ανάρτηση σε όλους τους τροχούς και το προσεγμένο στήσιμο ενός σασί, που βασιζόταν σε αυτό του Fiat Tipo, και έχετε τη συνταγή ενός low budget supercar. Σήμερα, τα πολύ καλά και κυρίως εργοστασιακά δείγματα σπανίζουν. Το μπλε που θαυμάζουμε, πάντως, ενδεχομένως να είναι και το μόνο του είδους!
Μας έρχεται από το 1996 και πραγματικά, μόνο οι ζελατίνες από τα καθίσματα λείπουν για να το χαρακτηρίσει κάποιος «καινούργιο». Στην αγγελία αναφέρεται πως έχει μόλις 1.500 χλμ. ενώ ο προσφάτως αλλαγμένος κινητήρας είναι πρακτικά «παρθένος», καθώς έχει προλάβει να γράψει όλα κι όλα 320 χλμ.! Τονίζεται, δε, στην περιγραφή πως θέλει στρώσιμο. Τα ελαστικά επίσης είναι καινούργια (στο 90% η εκτιμώμενη ποιότητα γόμας), με την τιμή για το αστραφτερό Coupe να ορίζεται στις 14.490 ευρώ.