Στις αρχές της προηγούμενης δεκαετίας έκανε την εμφάνισή του ένα από τα ακραία projects σε τέσσερις τροχούς, που έχουμε δει τα τελευταία χρόνια. Η Nissan μαζί με τη βρετανική RML πήραν ένα Juke πρώτης γενιάς, το μπούκωσαν στα αναβολικά, έβαλαν μετάδοση-κινητήρα-φρένα-τροχούς-αναρτήσεις από το GT-R και δημιούργησαν το Juke-R. Ένα compact crossover 600 ίππων, με επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα σε λιγότερο από 4 δλ. και τελική άνω των 300 χλμ./ώρα. Δεν θα ήταν όνειρο να βλέπαμε τη δεύτερη γενιά του σε παρόμοια εκτέλεση;
Το Kolesa έκανε πράξη αυτή τη φαντασίωση, σε ψηφιακή μορφή. Τα φουσκωμένα φτερά πήραν και πάλι θέση στο ιαπωνικό SUV, η απόσταση από το έδαφος ελαχιστοποιήθηκε, οι Rays του Nismo GT-R κατέλαβαν τις άκρες του αμαξώματος, τα αεροδυναμικά βοηθήματα τοποθετήθηκαν στα κλασικά σημεία (προφυλακτήρες, μαρσπιέ, οροφή) και εγένετο Juke-R MK2. Μια σπουδή που θα αποτελούσε την πιο τρελή προσθήκη στα super SUVs. Φανταστείτε την τετρακίνηση, τα φρένα, το στήσιμο και τον κινητήρα του Nismo GT-R, κάτω από το «σώμα» ενός ημίψηλου μοντέλου 4,2 μέτρων.
Δυστυχώς, οι Ιάπωνες δεν έχουν εκδηλώσει κάποια πρόθεση για νέο Juke-R. Ούτε καν για έκδοση Nismo, η οποία στο προηγούμενο ξεπερνούσε τους 214 ίππους από τον 1.600άρη DIG-T. Το ισχυρότερο -και μοναδικό, για την ακρίβεια- μοτέρ στο σημερινό είναι ο 1.000άρης τρικύλινδρος τούρμπο των 114 ίππων, ενώ πριν λίγες εβδομάδες παρουσιάστηκε στην Ιαπωνία το υβριδικό, που συνδυάζει έναν 1.600άρη ατμοσφαιρικό 94 ίππων και δυο ηλεκτροκινητήρες.