Η Subaru μπορεί να μην είναι ιδιαίτερα εμπορική σε Ελλάδα και Ευρώπη (οι Η.Π.Α. διαφορετική ιστορία), όμως διατηρεί πιστό κοινό. Τα Impreza, Forester και φυσικά τα WRX/STI έχουν χτίσει χρόνια τώρα το όνομά τους.
Τα δυο τελευταία όμως, πλέον δεν εισάγονται. Impreza και Forester διατίθενται κανονικά, συνοδευόμενα από τα XV, Levorg και BRZ. Κανένα τους ωστόσο, δεν είναι το ακριβότερο Subaru που μπορεί να αγοράσει κάποιος στη χώρα μας. Το πιο πλούσιο Impreza, για παράδειγμα, κοστίζει 35.840 ευρώ (2.0i-S ES Premium). Το αντίστοιχο Forester αγγίζει τις 49.000 (48.960 για το 2.0i-L Premium), ενώ η κορυφαία έκδοση του Levorg (επίσης 2.0i-L Premium) τιμάται στις 44.795 ευρώ. Ο πιο executive εκπρόσωπος των «Πλειάδων» ωστόσο, βρίσκεται αρκετά πιο πάνω και ακουμπάει τις 60.000 ευρώ.
Δείτε ακόμα: Το νέο Levorg δείχνει το μέλλον της Subaru (+video)
Πρόκειται για το διαχρονικό crossover της ιαπωνικής φίρμας, το Outback, στη μοναδική έκδοση 2.5i-S Exclusive HK που κοστίζει 59.870 ευρώ. Κάτω από το καπό διαθέτει έναν τετρακύλινδρο boxer 2.5 λίτρων, με απόδοση 182 ίππων στις 5.800 σ.α.λ. και 238 Nm στις 4.400 σ.α.λ., που καταλήγουν στους τέσσερις τροχούς μέσω συστήματος τετρακίνησης Symmetrical All-Wheel Drive και κιβωτίου διαρκώς μεταβαλλόμενης σχέσης Lineartronic. To S-AWD συνοδεύεται από το X-MODE, που επιτρέπει στον οδηγό να μεταβάλλει παραμέτρους (κατανομή ροπής, απόκριση γκαζιού, παροχή ισχύος από το κιβώτιο) αναλόγως συνθηκών μέσω 4 λειτουργιών: Auto, Snow, Mud, Dirt. Επίσης, υπάρχει το Subaru Intelligent Drive (SI-DRIVE), για επιλογή μεταξύ ισορροπημένης ή σπορ (Sport Mode) οδήγησης με το πάτημα ενός κουμπιού από το τιμόνι.
H επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα διαρκεί 10,2 δλ. και η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 200 χλμ./ώρα (198), με τη μέση τιμή της κατανάλωσης να ορίζεται στα 8,6 λίτρα/100 χλμ. και τις εκπομπές ρύπων στα 193 γρ. CO2/χλμ.
Διαβάστε επίσης: Θα χαλάσει τον κόσμο το νέο Subaru WRX STI
Στο εσωτερικό συναντάμε οθόνη αφής 11,6 ιντσών δυνατότητες συνδεσιμότητας Apple CarPlay και Android Auto, μαζί με premium ηχοσύστημα 12 ηχείων της Harman/Kardon, σύστημα πλοήγησης, ηλεκτρικά ρυθμιζόμενα καθίσματα, ηλεκτρική ηλιοροφή και φυσικά όλα τα καθιερωμένα συστήματα ασφαλείας (αυτόματο φρενάρισμα, αναγνώριση τυφλών σημείων, διατήρηση λωρίδας, ανίχνευση οπίσθιου οχήματος, αυτόματη ενεργοποίηση μεγάλης σκάλας φώτων κ.λπ.).