Μετά από 4 χρόνια απουσίας, η μοναδική έκθεση για τους φίλους του αυτοκινήτου επανέρχεται με πολλές πρεμιέρες στο εκθεσιακό κέντρο, Κλειστό Γήπεδο Π. Φαλήρου (πρώην Tae Kwon Do). Στη φετινή «Αυτοκίνηση – Electromobility 2023» (23/9-1/10) οι επισκέπτες θα έχουν τη δυνατότητα να δουν από κοντά περισσότερα από 50 νέα μοντέλα.
Μεταξύ αυτών, για πρώτη φορά επί ελληνικού εδάφους θα παρουσιαστεί ένα πολύ εντυπωσιακό αυτοκίνητο, που μοιάζει λες και ήρθε από το μέλλον. Αυτό είναι το ριζοσπαστικό Hyundai Ioniq 6. Το μόνο σίγουρο είναι ότι το ιδιαίτερα σφηνοειδές του αμάξωμα με τις τονισμένες διαστάσεις (μήκος 4.855 χιλιοστά) θα μαγνητίσει τα βλέμματα των επισκεπτών και το κοινό θα έχει την ευκαιρία να το περιεργαστεί από κοντά. Οι καθαρές αεροδυναμικές του γραμμές από άκρη σε άκρη (Cd: 0,21), η κυρτή γραμμή οροφής που καταλήγει σε μια αεροτομή και η πίσω παραμετρική φωτεινή λωρίδα, αποτελούν ορισμένα από τα κύρια εξωτερικά του γνωρίσματα.
Στα highlights του Ioniq 6 ανήκουν και οι κάμερες στη θέση των παραδοσιακών εξωτερικών καθρεπτών. Η εικόνα μεταφέρεται στις δύο οθόνες που βρίσκονται στις άκρες του ταμπλό και παρέχουν απρόσκοπτη ορατότητα προς τα πίσω. Την ψηφιακότητα ενισχύουν με την σειρά τους οι δύο οθόνες των 12,3 ιντσών, μία για τον πίνακα οργάνων και μία για το infotainment. Το εσωτερικό του εντυπωσιάζει και σε χώρους για τους επιβάτες, γεγονός που οφείλεται και στο μακρύ μεταξόνιο των 2.950 χιλιοστών, σε συνδυασμό με το εντελώς επίπεδο δάπεδο. Για τις αποσκευές υπάρχουν 401 λίτρα, μαζί με άλλα 45 λίτρα κάτω από το εμπρός καπό ή 14,5 λίτρα στα τετρακίνητα Ioniq 6.
Το Ioniq 6 προσφέρεται σε διάφορες εκδόσεις ισχύος και μπαταριών. Στη βάση της γκάμας τοποθετείται η μπαταρία των 53 kWh, συνδυασμένη με πίσω κίνηση και ηλεκτροκινητήρα ισχύος 151 ίππων και 350 Nm ροπής (0-100 χλμ./ώρα σε 8,8 δλ.). Κατόπιν, υπάρχει η μεγαλύτερη μπαταρία των 77,4 kWh για το δικίνητο μοντέλο των 228 ίππων (0-100 χλμ./ώρα σε 7,4 δλ.) και το τετρακίνητο των 325 ίππων και 605 Nm ροπής (0-100 χλμ./ώρα σε 5,1 δλ.). Η κατανάλωση ενέργειας κυμαίνεται μεταξύ 13,9-15,1 kWh/100 χλμ. και η μεικτή αυτονομία από 429 έως 583 χιλιόμετρα ή έως 777 χιλιόμετρα σε αστική κίνηση. Η πλατφόρμα E-GMP του Ioniq 6 μπορεί να υποστηρίξει υποδομές φόρτισης 400 V και 800 V. Με φορτιστή 350 kW, το Ioniq 6 μπορεί να φορτίσει από το 10 έως το 80% σε μόλις 18 λεπτά και να επιτύχει αυτονομία 351 χιλιομέτρων με φόρτιση 15 λεπτών. Πρόσθετα, μέσω της λειτουργίας Vehicle-to-Load (V2L) επιτρέπει φόρτιση οποιασδήποτε ηλεκτρικής συσκευής, παρέχοντας ισχύ έως και 3,6 kW.
Προς το παρόν η Hyundai δεν έχει ανακοινώσει τις τιμές του Ioniq 6 για την Ελλάδα, οι οποίες να γίνουν γνωστές τις μέρες που θα πλησιάζει η ελληνική του πρεμιέρα.