Τα προβλήματα στην αλυσίδα των προμηθευτών δεν επηρεάζουν μόνο τα σημαντικά κομμάτια της παραγωγικής διαδικασίας, αλλά ακόμα και το στάδιο του φινιρίσματος. Ένα αυτοκίνητο, για παράδειγμα, μπορεί να είναι έτοιμο προς παράδοση, αλλά να μη φεύγει από το εργοστάσιο λόγω λεπτομερειών. Τι λεπτομέρειες; Τα σήματα, ή καλύτερα, η απουσία αυτών! Η ταυτότητα του οχήματος, με άλλα λόγια.
Μέσα σε όλα τα ζητήματα παραγωγής ελέω έλλειψης μικροτσίπ, η Ford καλείται να αντιμετωπίσει και την ιδιάζουσα αυτή περίσταση. Σύμφωνα με τη The Wall Street Journal, το «Μπλε Οβάλ» δεν έχει… μπλε οβάλ να βάλει στα αυτοκίνητά του! Κανένα μοντέλο δεν εξαιρείται από τη συγκεκριμένη έλλειψη, περιλαμβανομένου του best seller στις Η.Π.Α. F-150, το οποίο -μαζί με την υπόλοιπη γκάμα- καθυστερεί περαιτέρω να φτάσει στις αντιπροσωπείες, ακόμα κι όταν τελικά καταφέρνει να συναρμολογηθεί. Εκπρόσωπος της Ford επιβεβαίωσε το δημοσίευμα, αλλά δεν ανέφερε στοιχεία αναφορικά με το πόσα αυτοκίνητα επηρεάζονται από την έλλειψη σημάτων.
Πέρα από το λογότυπο της αμερικανικής εταιρίας, έλλειψη παρουσιάζεται και σε εκείνα που χαρακτηρίζουν το εκάστοτε μοντέλο (το χρωμιωμένο «F-150», φερ’ ειπείν). Η πηγή του προβλήματος, τώρα, είναι πιο περίεργη και από το ίδιο. Όπως αναφέρει η WSJ η Tribar Technologies, που εδρεύει στο Μίσιγκαν και προμηθεύει αυτοκινητοβιομηχανίες με σήματα, αναγκάστηκε να περιορίσει τις δραστηριότητές του τον Αύγουστο. Ένας περιορισμός που προήλθε από τη διαμάχη του προμηθευτή με τις τοπικές αρχές, αντιμετωπίζοντας κατηγορίες για ρίψη επικίνδυνων χημικών στο αποχετευτικό σύστημα της περιοχής!