Η δεύτερη γενιά του σπορ κουπέ της Toyota έχει αφήσει πίσω του τις εμπορικές δυστοκίες της πρώτης, διαγράφοντας ήδη λαμπρή πορεία στην αγορά της Αμερικής και προσδοκώντας σε ανάλογη επιτυχία επί ευρωπαϊκού εδάφους. Βάσει των πρώτων τιμών που ανακοινώθηκαν, το GR86 έχει κάθε λόγο να είναι αισιόδοξο.
Η Μεγάλη Βρετανία απολαμβάνει το προνόμιο του να διαθέτει πρώτη το ιαπωνικό sportscar, οριοθετώντας την τιμή εκκίνησης στις 29.995 λίρες (36.000 ευρώ). Κόστος που το τοποθετεί χαμηλότερα από το GR Yaris, που ξεκινά από τις 31.170 λίρες (37.410 ευρώ). Το αυτόματο GR86 είναι λίγο ακριβότερο, εκκινώντας από τις 32.085 λίρες (38.509 ευρώ). Αυτό που εντυπωσιάζει, ωστόσο, είναι η μικρή διαφορά του νέου από το απελθόν μοντέλο.
Όταν είχε λανσαριστεί το facelifted GT86 στη Βρετανία, το 2017, ξεκινούσε από τις 27.830 λίρες (33.382 ευρώ). Το GR86, που διαθέτει ολοκαίνουργιο κινητήρα και περισσότερη ισχύ μεταξύ άλλων, είναι μόλις 2.125 λίρες ακριβότερο (2.718 ευρώ). Απόδειξη πως τα παράπονα για την τιμή του GT86/86 και, κυρίως, τη σχέση αξίας-ισχύος ήταν πέρα για πέρα δικαιολογημένα.
H αναβαθμισμένη πλατφόρμα προσφέρει ενισχυμένο πλαίσιο, που χαρακτηρίζεται από μεγαλύτερη ακαμψία κατά 60% στο διαμήκη άξονα και κατά 50% στις δυνάμεις στρέβλωσης (στρεπτική ακαμψία). Η χρήση αλουμινίου σε καπό, οροφή και εμπρός φτερά συμβάλλει τα μέγιστα στη διατήρηση του βάρους χαμηλά (1.275 κιλά) με κατανομή 53:47 εμπρός/πίσω. Σε ό,τι αφορά την ανεξάρτητη ανάρτηση, αποτελείται από γόνατα ΜακΦέρσον εμπρός και διπλά ψαλίδια πίσω. Επιπλέον, υπάρχει και Torsen διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης.
Το μοτέρ εξακολουθεί να είναι τετρακύλινδρο boxer, αλλά με μεγαλύτερο κυβισμό (2.4 λτ. έναντι 2.0 λτ.) και περισσότερη δύναμη. Η απόδοση πλέον φτάνει τους 234 ίππους στις 7.000 σ.α.λ. (205 άλογα το 86άρι) και 250 Nm ροπής από τις 3.700 σ.α.λ. (205 Nm στις 6.400 πριν). Κατά συνέπεια, το GR86 επιταχύνει στο 0-100 χλμ./ώρα σε 6,3 δλ. (6,9 δλ. το αυτόματο) και η τελική ταχύτητα φτάνει τα 226 χλμ./ώρα (216 χλμ./ώρα το αυτόματο).