Η Lamborghini κινείται ολοταχώς προς τον εξηλεκτρισμό ολόκληρης της γκάμας, ετοιμάζοντας υβριδικές εκδόσεις και το πρώτο της αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο. Το πιο εμπορικό όλων και απόλυτος «στρατηγός» ολόκληρης της εταιρίας, εννοείται πως βρίσκεται στο επίκεντρο. Η επιτυχία της Urus και το ευρύ -αναλογικά με τις υπόλοιπες Lambo- κοινό που αφορά καθιστούν αναγκαία την ανάπτυξη υβριδικής τεχνολογίας, δίχως φυσικά να λησμονούνται η ισχύς και οι επιδόσεις.
H Urus MK2 σίγουρα θα διαθέτει υβριδική υποβοήθηση από τη βασική έκδοση, πιθανότατα μέσω συστήματος 48 Volt στον 4.0 V8 twinturbo. Τα μεγάλα νέα, ωστόσο, αφορούν τα ανώτερα κλιμάκια της γκάμας, που θα αναλάβει η κορυφαία και plug-in υβριδική εκδοχή. Η δεύτερη γενιά του SUV από τη Sant’Agata δοκιμάζεται διαρκώς αυτό τον καιρό, προσφέροντάς μας αρκετές κατασκοπευτικές λήψεις. Σε μία εξ αυτών «αλιεύτηκε» η επιβεβαίωση για PHEV παράγωγο, μέσω της έξτρα τάπας πίσω για τη φόρτιση.
Το κινητήριο σύνολο πρακτικά είναι έτοιμο, μέσω της όμορης Porsche Cayenne Turbo S E-Hybrid. Εκεί το υβριδικό σύνολο αποτελείται από τον 4.0λιτρο V8 twinturbo, στα 550 άλογα και τα 750 Nm ροπής, και από ένα ηλεκτρικό μοτέρ ισχύος 136 ίππων και 400 Nm ροπής, τοποθετημένο ανάμεσα στον V8 και το 8άρι αυτόματο κιβώτιο . Η συνδυαστική απόδοση φτάνει τους 680 ίππους στις 5.750-6.000 σ.α.λ. και η ροπή τα 900 Nm στις 1.500-5.000 σ.α.λ., όμως για τα δεδομένα της Urus η ισχύς φημολογείται ότι θα ξεπεράσει τα 800 άλογα και 1.000 Nm! Δεν αποκλείεται, πάντως, να δούμε και δεύτερη PHEV Urus, με απόδοση στα επίπεδα της Cayenne Turbo S E-HYbrid.
Από τα premium SUV του VW Group, η Urus είναι το μοναδικό που δεν ενστερνίζεται την plug-in υβριδική τεχνολογία. Τόσο η προαναφερθείσα Cayenne όσο και η Bentley Bentayga διαθέτουν αντίστοιχες εκδόσεις, ωστόσο μόνο η Porsche συνδυάζει την ηλεκτροκίνηση με τον V8 κινητήρα (3.0 V6 TFSI 449 ίππων η Bentayga Hybrid, με ηλεκτροκινητήρα 128 ίππων). Η Urus θα γίνει η δεύτερη V8 PHEV και με διαφορά, η ισχυρότερη. Μέσα στο 2023 αναμένουμε το ντεμπούτο της.