Plug-in «μπαμπούλας» 700+ ίππων η νέα BMW M5

Όποτε παρουσιάζεται νέα γενιά BMW Σειράς 5, όλοι περιμένουμε μια στιγμή: την πρεμιέρα της M5. Αναμονή που γίνεται ακόμα πιο αγωνιώδης τώρα, καθώς γνωρίζουμε πως η επερχόμενη κορυφαία G60 θα είναι η ισχυρότερη M5 μέχρι σήμερα!

Το εξαιρετικό rendering του Magnus μας δίνει μια πολύ ρεαλιστική οπτική για το παρουσιαστικό της νέας M5, το οποίο θα συνοδεύεται από την ανάλογη ενίσχυση στην επιθετικότητα για να ταιριάξει με τη δραματική αύξηση στην ισχύ, αλλά και τις ριζικές αλλαγές κάτω από το αμάξωμα. Από το 2021 είχε διαρρεύσει πως η επόμενη M5 θα συνδύαζε τον 4.4 V8 twinturbo με ηλεκτροκινητήρα, σε ένα plug-in υβριδικό σύνολο που τελικά έκανε πρεμιέρα στην XM. Εκεί, στη βασική της διάταξη, η PHEV μονάδα παράγει συνδυαστικά 653 ίππους και 800 Nm, ξεπερνώντας κατά 17 ίππους την απερχόμενη M5 CS. Η XM Red Label πάει ακόμα παραπέρα, φτάνοντας σε ιστορικά υψηλά επίπεδα δύναμης για BMW παραγωγής: 750 άλογα και 1.000 Nm ροπής.

Τα τεχνικά αυτά τα κρατάμε, τα προσαρμόζουμε στο μυαλό μας με την ψηφιακή πορτοκαλί Βαυαρή που βλέπουμε, και φτιάχνουμε φαντασιώσεις με θεαματικές γωνίες, κάπνα από τα πίσω λάστιχα και πάει… καίγοντας. Σύμφωνα με πρόσφατο δημοσίευμα, η νέα M5 θα είναι σε ελαφρώς χαμηλότερα επίπεδα της Red Label, με την απόδοση του συνδυασμού V8-ηλεκτρομοτέρ να σταματά στα 720 άλογα (και να ζυγίζει κοντά στους 2,5 τόνους). Και πάλι, βέβαια, μιλάμε για μια θεαματική βελτίωση 120 ίππων σε σχέση με τη σημερινή M5, +955 άλογα συγκριτικά με την Competition (ίδια η ροπή) και στα 85 άλογα παραπάνω από την CS, η οποία μέχρι το λανσάρισμα της XM (και αργότερα της Red Label) ήταν η ισχυρότερη BMW παραγωγής στα χρονικά. Τίτλο που επίσης αναμένεται να κρατήσει για λίγο η νέα M5, καθώς η ηλεκτρική της εκδοχή προγραμματίζεται να έχει περίπου 1.000 ίππους!

Get it on Google Play Download on the App Store