H Lexus έχει επιβεβαιώσει πως θα υπάρξει διάδοχος του LFA. Αυτό και μόνο το γεγονός αρκεί για να μοιράσει αδημονία σε όλο το αυτοκινητικό κοινό. To πώς θα είναι, μας το έχει δείξει εν μέρει το πρωτότυπο Electrified Sport. Το τι θα έχει κάτω από το αμάξωμα, όμως, είναι που μας κρατάει σε «αναμμένα κάρβουνα».
Αρχικά είχε ακουστεί πως το νέο LFA θα ήταν plug-in υβριδικό. Μετά, πως θα είναι αμιγώς ηλεκτρικό. Στη συνέχεια έσκασε η «βόμβα» πως θα φοράει αγωνιστικό V8 twinturbo. Ποιο είναι το σωστό; Τελικά, και από ό,τι φαίνεται, όλα τα παραπάνω! Σύμφωνα με το Best Car, το επερχόμενο υπεραυτοκίνητο της Lexus θα συνδυάζει τόσο PHEV αρχιτεκτονική, όσο και διτούρμπινο V8 αγωνιστικών καταβολών. Το βενζινοκίνητο σκέλος θα αναλάβει ένας 4.0 V8 twinturbo, με 720 ίππους και πάνω από 700 Nm ροπής, έχοντας τον κόφτη στις 7.000 σ.α.λ. Η συνεργασία του με ηλεκτροκινητήρα θα ανεβάσει τη συνολική απόδοση στα 950 άλογα, καθιστώντας το νέο Lexus ως το ισχυρότερο JDM παραγωγής όλων των εποχών!
Αμάξωμα και πλαίσιο θα κατασκευάζονται από ελαφριά υλικά, με τη συντριπτική πλειονότητα να αφορά ανθρακονήματα και αλουμίνιο. Στόχος είναι να διατηρηθεί το βάρος στα 1.550 κιλά, την ώρα που το ιαπωνικό δημοσίευμα αναφέρει μήκος 4.600 χλστ., πλάτος 1.950 χλστ., ύψος μόλις 1.200 χλστ. και μεταξόνιο 2.700 χλστ. Διαστάσεις που το τοποθετούν αρκετά πιο πάνω από το LFA (4.505 χλστ., 1.895 χλστ., 1.265 χλστ. και 2.605 χλστ. αντίστοιχα).
Το plug-in υβριδικό supercar (καλύτερα hypercar) αναμένεται να κάνει ντεμπούτο το 2025, με την ηλεκτρική εκδοχή να ακολουθεί το 2026. Οι τιμές, τέλος, προβλέπεται να κυμανθούν μεταξύ 40 και 50 εκατ. γεν (277.405 – 346.756 ευρώ).