Σπορ Daihatsu έχουμε να δούμε από το Copen. Πισωκίνητο Suzuki; Θα πρέπει να πάμε στα χρόνια του Cappuccino, το 1995, για να ανασύρουμε μνήμες. Και τα δυο project φέρονται να συνδυάζονται σε ένα, για τη δημιουργία ενός μικρού RWD sportscar με κινητήρα 1.0 λίτρου!
Οι σκέψεις υπάρχουν από το 2021, περιλαμβάνοντας και το σενάριο επιστροφής του Toyota MR-2. Σύμφωνα με το Best Car, έπειτα από δυο χρόνια η ιδέα έχει ωριμάσει και ακολουθώντας την επιτυχημένη συνεργασία Toyota-Suzuki, το project για ένα προσιτό σπορ αυτοκίνητο φαίνεται να βρίσκεται ακόμα πιο κοντά στην υλοποίηση. Οι Ιάπωνες αναφέρουν πως την εξέλιξη έχουν αναλάβει η Daihatsu (θυγατρική της Toyota) και Suzuki, με απώτερο σκοπό μια κάψουλα οδηγικής απόλαυσης 4,2 μέτρων. Το ιαπωνικό δημοσίευμα παραθέτει και τις υπόλοιπες διαστάσεις (πλάτος 1.720 χλστ., ύψος 1,22 μέτρα, μεταξόνιο 2.550 χλστ.), ωστόσο εκεί που επικεντρωνόμαστε είναι το βάρος και ο κινητήρας.
Το επερχόμενο τριμερές sportscar τοποθετείται μάξιμουμ στον 1 τόνο, με το μοτέρ τοποθετημένο στο κέντρο και την κίνηση πίσω. Σαν το Honda S660 δηλαδή, αλλά στο ακόμα ισχυρότερο. Εδώ δεν θα έχουμε να κάνουμε με ένα kei car, συνεπώς δεν υφίσταται όριο χωρητικότητας στα 660 κ.εκ. Το «Daizuki» φημολογείται πως θα κινείται από έναν υπερτροφοδοτούμενο τρικύλινδρο 998 κ.εκ., απόδοσης 120 ίππων και 200 Nm! Χαρακτηριστικά που παραπέμπουν στον 1.0 BoosterJet της Suzuki, με την προσθήκη ήπιου υβριδικού συστήματος 48V να θεωρείται σίγουρη, τόσο για τη βελτίωση της απόκρισης χαμηλά όσο κυρίως για τις εκπομπές ρύπων.
Η πρεμιέρα του μοντέλου τοποθετείται προς το τέλος του τρέχοντος έτους, ενώ πρόθεση των ιαπωνικών εργοστασίων είναι να κρατηθεί η βασική τιμή στην περιοχή των 2,2 εκατ. γεν (15.400 ευρώ) και να μην ξεπεράσει τα 2,8 εκατ. γεν (19.600 ευρώ) στην κορυφαία έκδοση.