H Mazda ετοιμάζεται να μας αφήσει με το στόμα ανοιχτό στο λανσάρισμα του επόμενου 6, καθώς το προορίζει για μιας πρώτης τάξεως λιμουζίνα με εξακύλινδρα μοτέρ και κίνηση στους πίσω τροχούς.
Η φημολογία καλύπτει την περιρρέουσα ατμόσφαιρα του ιαπωνικού μεσαίου από το καλοκαίρι του 2019, όμως όσο περνάει ο καιρός τόσο πληθαίνουν οι φωνές που τείνουν να την επιβεβαιώσουν. Ήδη από πέρσι είχαμε το πρώτο «κρούσμα», για έρθει το δεύτερο χτύπημα πριν από λίγες μέρες. Σύμφωνα με δημοσίευμα του Spyder7, που επικαλείται πηγές εκ των έσω, το νέο 6 θα βασιστεί σε μια ολοκαίνουργια πισωκίνητη πλατφόρμα που εξελίσσει η φίρμα από την Χιροσίμα, έχοντας στο επίκεντρο μια γενιά 3λιτρων εξακύλινδρων εν σειρά κινητήρων SKYACTIV-X και σε plug-in υβριδική εκδοχή.
Οι Ιάπωνες αλλάζουν τη διάταξη και τη μετάδοση της κίνησης, ώστε να έρθουν πιο κοντά στην premium κατηγορία. BMW, Mercedes, Lexus και Genesis ακολουθούν όλες την πισωκίνητη οδό στα μεσαία τους μοντέλα, με τη Mazda να θέλει να μπει «σφήνα» στοχεύοντας πρωτίστως στις δυο τελευταίες. Η έκδοση παραγωγής θα αντλεί επιρροές από το Vision Coupe (φωτογραφίες του οποίου βλέπουμε), που παρουσιάστηκε στην Έκθεση του Τόκιο προ διετίας και άφησε το κοινό με το στόμα ανοιχτό. Το Vision Coupe αποτέλεσε την εξέλιξη του RX Vision, που έκανε πρεμιέρα το 2015, και συνέχισε να ρίχνει νερό στον μύλο της κουβέντας περί επιστροφής των περιστροφικών σπορ μοντέλων της Mazda.
Η πρεμιέρα της 4ης γενιάς του μοντέλου τοποθετείται στο πρώτο μισό του 2022, με κάποιες φήμες να κάνουν λόγο για κορυφαία έκδοση 350 ίππων που θα μπορούσε να επαναφέρει τις εκδόσεις MPS!