Η Honda περνάει σταδιακά στην εξηλεκτρισμένη εποχή, αρχής γενομένης από το Jazz που διατίθεται αποκλειστικά ως υβριδικό. Ο συνδυασμός θερμικών και ηλεκτρικών μοτέρ θα επεκταθεί σε όλη την γκάμα, όπως είδαμε στην περίπτωση του νέου HR-V. Κάτι παρόμοιο, θα συμβεί και με το επόμενο CR-V.
Η ανανεωμένη έκδοση της σημερινής, 5ης γενιάς παρουσιάστηκε στις αρχές του έτους, όμως οι Ιάπωνες σχεδιάζουν το επόμενο μοντέλο και σκοπεύουν να το κάνουν πιο «σκληρό». Σίγουρα εμφανισιακά, δεν αποκλείεται και από πλευράς εκτός δρόμου ικανοτήτων. Για το πρώτο σκέλος, οι ψηφιακές απεικονίσεις του Kolesa, μας δείχνουν ένα διαφορετικό εμπρός μέρος, με πιο δυναμική διαμόρφωση και πιο αιχμηρά φωτιστικά σώματα. Επίσης μεγαλύτερη εμφανίζεται και η μάσκα, σε ένα «πρόσωπο» σαφώς πιο σκληροτράχηλο συγκριτικά με το σημερινό.
Πίσω συναντάμε μια παραλλαγή του σημερινού, με λίγες διαφορές. Το κάθετο στοιχείο των φωτιστικών σωμάτων εξακολουθεί να «αγκαλιάζει» τα φλας, συνεχίζοντας οριζόντια μέχρι σχεδόν το μέσο της 5ης πόρτας. Ούτως ή άλλως, το πίσω μέρος του σημερινού CR-V είναι από τα πιο ξεχωριστά της κατηγορίας, οπότε δεν αναμένουμε σημαντικές διαφοροποιήσεις από τους σχεδιαστές της ιαπωνικής εταιρίας.
Το υβριδικό σύνολο του σημερινού e:HEV, που αποτελείται από έναν 2λιτρο ατμοσφαιρικό i-VTEC 145 ίππων και ηλεκτρικό μοτέρ 184 ίππων (συνδυαστική ισχύς 184 αλόγων). θα συνεχίσει να δίνει κίνηση. Από εκεί και πέρα, οι υπόλοιποι κινητήρες παραμένουν άγνωστοι. Το CR-V MK6 πάντως, αναμένεται να το δούμε προς τα τέλη του 2022, με τις πωλήσεις να ξεκινούν στις αρχές του ’23.