Λίγο-πολύ όλοι έχουμε μια πικρή εμπειρία από συναπάντημα με συνεργείο. Είτε από πλευράς ποιότητας εργασίας, είτε από θέμα συμπεριφοράς, είτε από γραφειοκρατικά ζητήματα, είτε -ακόμα χειρότερα- από συνδυασμό των. Ειδικά, δε, όταν πρόκειται για αυτοκίνητα επιπέδου Aston Martin.
Ο Alex Goy είναι γνωστός δημοσιογράφος αυτοκινήτου και έχει στην κατοχή του μια Vantage, μοντέλο του 2016. Χαίρεται αρκετά συχνά τα 436 άλογα στις 7.300 σ.α.λ. και τα 490 Nm στις 5.000 σ.α.λ., που φτάνουν στους πίσω τροχούς μέσω 6τάχυτου χειροκίνητου κιβωτίου, προσφορά ενός ατμοσφαιρικού V8 4.735 κ.εκ. Τα 100 χλμ./ώρα από στάση έρχονται σε 4,8 δλ. και η τελική αγγίζει τα 290 χλμ./ώρα, οπότε καταλαβαίνουμε πως με τέτοιες επιδόσεις η άψογη λειτουργική κατάσταση θεωρείται προαπαιτούμενο.
Δείτε ακόμα: Η Geely μετά τη Volvo θέλει και την Aston Martin!
Ο Άγγλος έκλεισε ραντεβού με εξουσιοδοτημένο συνεργείο λίγο πριν τις γιορτές, με το πρωτόκολλο της Aston Martin να προστάζει παραλαβή-παράδοση του αυτοκινήτου από το σπίτι του πελάτη. Με δυο λόγια, ο Goy το μόνο που έπρεπε να κάνει ήταν να δώσει τα κλειδιά στον άνθρωπο της Aston πριν και να πληρώσει μετά το service. Στο πλαίσιο της συντήρησης, η Vantage καλείτο να περάσει από τον ετήσιο έλεγχο των βρετανικών ΚΤΕΟ. Υπήρχαν κάποια θέματα με τη βαφή, την λυχνία της πίεσης των ελαστικών και σημάδια διάβρωσης σε ορισμένα σημεία του αμαξώματος.
Η Vantage επεστράφη στον ιδιοκτήτη στις 23 Δεκέμβρη, με ένα χαμόγελο στα χείλη του ανθρώπου της εταιρίας, λογαριασμό 1.693 λιρών (1.990 ευρώ) και μια μικρή πρόταση: «το λαμπάκι των ελαστικών είναι ακόμα αναμμένο, αλλά πέρασε το ΚΤΕΟ». Ο Goy αρχικά δεν έδωσε τη δέουσα σημασία. Μέγα λάθος.
Παραμονή Χριστουγέννων, έριξε μια προσεκτική ματιά στα σημεία που ήξερε ότι είχε προβλήματα η Aston του. Και διαπίστωσε με τρόμο πως τα σχεδόν 2 χιλιάρικα, πήγαν στον αέρα! Πέραν της λυχνίας των ελαστικών, τα προβλήματα με τη βαφή δεν είχαν επιδιορθωθεί ενώ και αυτά της διάβρωσης έστεκαν αγέρωχα. Στην λίστα εργασιών δεν υπήρχε καμία σχετική αναφορά, παρά μόνο μια «αδυναμία απενεργοποίησης της λυχνίας πίεσης ελαστικών». Αφού τσέκαρε τα λάστιχα και διαπίστωσε πως το πρόβλημα εξακολουθούσε να βρίσκεται στο καντράν, πήρε τηλέφωνο στο συνεργείο για να βρει το δίκιο του. Αντί αυτού, δεν βρήκε κανέναν!
Διαβάστε επίσης: Η νέα και συλλεκτική Aston Martin του James Bond
Μετά από 3 μέρες τελικά, κατάφερε να επικοινωνήσει με τον υπεύθυνο. Ο οποίος, αφού του ζήτησε αρκετές φορές συγγνώμη, έκλεισε εκ νέου ραντεβού για τις 20 Γενάρη. Το «ωραίο» της υπόθεσης είναι πως ο ιδιοκτήτης της Vantage, ενδέχεται να πληρώσει παραπάνω για τη φανοποιεία!