Η σχέση αντιπροσωπείας-πελάτη είναι πολύ εύθραυστη. Μια ανορθογραφία στις κινήσεις του ντίλερ μπορεί να είναι αρκετό, ώστε ο καταναλωτής να μην αγοράσει ξανά αυτοκίνητο από την ίδια μάρκα. Ή, τουλάχιστον, από το ίδιο κατάστημα.
Κατά πάσα πιθανότητα, ένας Καναδός δεν πρόκειται να επενδύσει ξανά σε Nissan έπειτα από τη θρασύτατη συμπεριφορά που αντιμετώπισε από την τοπική αντιπροσωπεία. Ο Frank Satti απέκτησε το 2017 ένα Altima και μέχρι σήμερα, δεν είχε αντιμετωπίσει προβλήματα. Πρόσφατα διαπίστωσε πως η κάμερα οπισθοπορείας δυσλειτουργούσε, οπότε επισκέφτηκε το συνεργείο της αντιπροσωπείας, από όπου είχε αγοράσει το αυτοκίνητο. Λίγο αργότερα, κατόπιν συνεννόησης με την ασφαλιστική του, τοποθέτησε ένα λογισμικό, που παρακολουθεί το αυτοκίνητο και το στυλ οδήγησης, συνδεόμενο με αντίστοιχη εφαρμογή smartphone. Αυτή η εφαρμογή ήταν που έκανε τις αποκαλύψεις.
Όταν λοιπόν ο Satti έριξε μια ματιά στο κινητό του, είδε πως το Altima του δεν ήταν στο συνεργείο. Κι όχι μόνο αυτό, αλλά ήταν 90 χλμ. μακριά από το συνεργείο και κινείτο με ταχύτητα κοντά στα 150 χλμ./ώρα! Όπως ήταν φυσικό, ο νους του πήγε κατευθείαν στο κακό: «Η πρώτη μου σκέψη ήταν πως το είχαν κλέψει, οπότε κάλεσα την αστυνομία». Τελικά, αποδείχτηκε πως ένας υπάλληλος του συνεργείου έκανε βόλτες! Τα χειρότερα, όμως, δεν είχαν έρθει.
Αντί να ζητήσουν συγγνώμη οι άνθρωποι της αντιπροσωπείας, όχι μόνο ζήτησαν «τα ρέστα», αλλά απείλησαν τον πελάτη τους πως θα καλούσαν την αστυνομία, γιατί -λέει- παρακολουθούσε παράνομα τον υπάλληλό τους! Η δικαιολογία τους για το ότι το Altima «σουλάτσαρε» σχεδόν 100 χλμ. μακριά από εκεί που θα έπρεπε να βρίσκεται (και 180 χλμ. πήγαινε-έλα); «Είχαμε πάρει άδεια να πάρουμε το αυτοκίνητο σπίτι και υπάρχουν 3 μάρτυρες που το επιβεβαιώνουν (σ.σ. εντελώς τυχαία, όλοι υπάλληλοι του συνεργείου)» δήλωσε ο Tim Hoogaars, επικεφαλής του συνεργείου. «Κάποιες φορές αν δεν μπορούμε να βρούμε το πρόβλημα, ρωτάμε τον πελάτη αν μπορεί να πάρει το αυτοκίνητο κάποιος τεχνικό στο σπίτι του, για να δουλέψει εκεί» συμπλήρωσε.
Το περιστατικό έλαβε χώρα πριν περίπου δυο μήνες, αλλά τώρα αποφάσισε να το δημοσιοποιήσει ο κάτοχος του Altima (ο οποίος δηλώνει πως δεν έδωσε καμία έγκριση για να φύγει το αυτοκίνητο από το συνεργείο). Σημειωτέον, η κάμερα οπισθοπορείας ακόμα δεν έχει διορθωθεί. Η Nissan Καναδά έχει κανονίσει να ελέγξει το αυτοκίνητο άλλο εξουσιοδοτημένο συνεργείο, αναλαμβάνοντας το κόστος της επισκευής.