To Toyota Hilux είναι γνωστό εδώ και δεκαετίες για την αντοχή του στο χρόνο και στη σκληρή χρήση για την οποία προορίζεται, αποτελώντας ένα από τα πιο δημοφιλή pickup σε όλο τον κόσμο. Στους δρόμους σήμερα κυκλοφορούν αρκετά παλιά Hilux φορτωμένα με πολλά χιλιόμετρα και βάρη, ενώ οι ιδιοκτήτες τους δεν θέλουν να τα αποχωριστούν με τίποτα.
Δείτε ακόμα: Βιτρίνα Toyota Hilux του ’93 ακριβότερο από καινούργιο
Ο συγκεκριμένος αποφάσισε να το κάνει τελικά, μετά από «μόλις» 40 χρόνια! Το αυτοκίνητο αγοράστηκε καινούργιο, πίσω στο 1980. Πρόκειται για ένα Hilux 3ης γενιάς, με τον βενζινοκινητήρα 20R των 2.189 κ.εκ. κάτω από το καπό. Η απόδοση τότε έφτανε τους 91 ίππους στις 4.800 σ.α.λ. και τα 165 Nm στις 2.400 σ.α.λ. – άγνωστο πόσα έχουν μείνει σήμερα, αλλά σε τόσο καλή κατάσταση που διατηρείται οι πιθανότητες είναι με το μέρος του Hilux. Η κίνηση μεταφέρεται στους τροχούς μέσω 4τάχυτου χειροκίνητου κιβωτίου, ενώ υπάρχει και «κοντό» για τις δύσκολες στιγμές.
Πέρα από το μουσειακό επίπεδο συντήρησης, που αποτυπώνεται ακόμα και στις ταπετσαρίες του εσωτερικού, συναντάμε νέες σιδερένιες ζάντες 15 ιντσών και χωμάτινα ελαστικά BFGoodrich, «εργάτη» και πρόσθετους προβολείς στον εμπρός προφυλακτήρα, αλλά και νέο προφυλακτήρα πίσω. Για τα δεδομένα του 1980, η παρουσία ραδιοφώνου υποδηλώνει πλούσιο εξοπλισμό.
Διαβάστε επίσης: Mercedes S-Class ήταν στην απομόνωση 25 χρόνια
Τα 127.000 χλμ. που αναγράφει το κοντέρ είναι εξαιρετική επίδοση για αυτοκίνητο με 4 δεκαετίες στην πλάτη, για αυτό και πουλήθηκε έναντι 17.500 δολαρίων (14.306 ευρώ).