Οι ήχοι, τα ντεσιμπέλ και τα εφέ της εξάτμισης αποτελούν χρόνια τώρα θέμα συζήτησης, όχι μόνο μεταξύ των «γκαζιάρηδων» αλλά και στις τάξεις των νοικοκυραίων. Τα σκασίματα και η έντονη βαβούρα πάντα ενοχλούσαν στο πέρασμα κάθε βελτιωμένου ή μη αυτοκινήτου (και μοτοσικλέτας, ιδιαίτερα τα παπιά), ωστόσο για πρώτη φορά συντάσσεται νομική υπόθεση εις βάρος ενός συγκεκριμένου χαρακτηριστικού.
Στη Μεγάλη Βρετανία σημειώθηκε η πρώτη καταδίκη βελτιωτή, για το θόρυβο που κάνει το σύστημα εξαγωγής του. Όχι, όμως, γενικά τα αυξημένα db, αλλά συγκεκριμένα οι μικροκρότοι που παράγονται κατά το άφημα του γκαζιού, απόρροια της δημιουργίας υποπίεσης. Το κλασικό backfire, ευρύτατα γνωστό ως «σκάσιμο»! Η υπηρεσία Driver and Vehicle Standards Agency (DVSA) οδήγησε στα δικαστήρια την επιχείρηση AET Motorsport, με τις κατηγορίες της τοποθέτησης ακατάλληλου εξοπλισμού που καθιστά όποιο όχημα τον διαθέτει, ακατάλληλο για χρήση δρόμου.
Το DVSA εστίασε το κατηγορητήριο στα επίπεδα θορύβου και τις μετατροπές στην εξάτμιση, περιλαμβανομένων της κατάργησης του καταλύτη και των σιλανσιέ, αλλά και της τοποθέτησης λογισμικού στον κινητήρα, «με απώτερο σκοπό την αύξηση στα επίπεδα του εκπεμπόμενου θορύβου και της πρόκλησης μικροεκρήξεων από το σύστημα εξαγωγής, κατά τη διάρκεια της οδήγησης». Οι «μικροεκρήξεις» δεν είναι τίποτα περισσότερο από τα «τατ-τατ-τατ» στο άφημα του γκαζιού, που προκύπτουν και κατά τις αλλαγές ταχύτητας. Σύμφωνα με τους Άγγλους είναι η πρώτη καταγεγραμμένη υπόθεση του είδους στο Ηνωμένο Βασίλειο (και την Ευρώπη, εν συνόλω), ανοίγοντας το δρόμο για ακόμα περισσότερες καταδικαστικές αποφάσεις στο μέλλον (βλέπε δεδικασμένο).
Ο βελτιωτής υποχρεούται να καταβάλλει πρόστιμο ύψους 7.234 λιρών (8.353 ευρώ) και να αντικαταστήσει όλες τις παράτυπες εξατμίσεις με κανονικές, οπότε το συνολικό κόστος της τιμωρίας υπερβαίνει σημαντικά τις 8.000 λίρες (9.236 ευρώ).