Πριν μερικές ημέρες η Citroen παρουσίασε την Buggy εκδοχή του Αmi, που μοιάζει κομμένη και ραμμένη για τα γραφεία ενοικιάσεων αυτοκινήτων στα ελληνικά νησιά. Στη χώρα μας δεν θα το δούμε, καθώς προορίζεται αποκλειστικά για την εγχώρια αγορά, ωστόσο και οι Γάλλοι φάνηκε πόσο το λάτρεψαν μέσα από το χρονικό διάστημα που χρειάστηκε, μέχρι να γίνει sold out.
Μέσα σε 17 λεπτά και 28 δευτερόλεπτα η γαλλική εταιρία δέχθηκε πάνω από 1.800 προπαραγελλίες, αριθμός υπερπολλαπλάσιος της διαθέσιμης παραγωγής. Μόλις 50 My Ami Buggy Ultra Special Limited Edition θα κατασκευαστούν, αν και δεν αποκλείεται με τόση ζήτηση να αναθεωρήσουν οι Γάλλοι. Αν δεν το κάνουν, οι 50 τυχεροί που πρόλαβαν να καταθέσουν προκαταβολή πρώτοι μόλις απέκτησαν πρόσβαση σε ένα future classic, που θα τους αποφέρει πολλά παραπάνω από τις σχεδόν 10.000 ευρώ της αγοράς του.
Το Buggy διαφοροποιείται από τα υπόλοιπα Ami στο χακί αμάξωμα, που πλέον διαθέτει δυο στοιχειώδεις καγκελόπορτες αντί των κανονικών, ανοιγόμενη οροφή (αδιάβροχη, ανθεκτική στην ακτινοβολία UV και αποσπώμενη), πλαστικά προστατευτικά σε προφυλακτήρες-θόλους και το χρυσαφί χρώμα στις σιδερένιες 14άρες ζάντες. Στο εσωτερικό συναντάμε κίτρινες λεπτομέρειες σε ταμπλό και ραφές καθισμάτων, συνοδευόμενες από την απαραίτητη ταμπέλα που δηλώνει την σπανιότητα του μοντέλου.
Την κίνηση του βάρους 471 κιλών αμαξώματος αναλαμβάνει ένα ηλεκτρικό μοτέρ 8 ίππων και 9,6 Nm ροπής, το οποίο συνδυάζεται με αυτόματο κιβώτιο μιας σχέσης. Η αυτονομία της μπαταρίας των 5,5 kWh φτάνει τα 75 χλμ. και λογικά οι επιδόσεις παραμένουν στα ίδια, αργά επίπεδα του κανονικού Ami. Να θυμίσουμε πως εκείνο επιταχύνει στα 45 χλμ./ώρα της τελικής από στάση, μέσα σε 10 δλ.