Ούτε δείγμα δεν έμεινε από το Toyota Land Cruiser 70

To Toyota Land Cruiser 70 είναι ένα από τα μακροβιότερα αυτοκίνητα που κυκλοφορούν σήμερα. Τη χρονιά που λανσαρίστηκε, το 1984, πολλοί εξ ημών δεν είχαμε καν γεννηθεί. Σχεδόν 40 χρόνια μετά, το ιαπωνικό off roader συνεχίζει το ίδιο δυνατά την εμπορική του πορεία, δεχόμενο και ανανεώσεις. Η τελευταία έλαβε χώρα προ ολίγων μηνών, περιλαμβάνοντας σημαντικές αλλαγές κυρίως στα μηχανικά μέρη, με την προσθήκη του τετρακύλινδρου 2.8 ντίζελ. Ο παραδοσιακός 4.5 V8, όμως, είναι αυτός που απολαμβάνει την περισσότερη αγάπη από το αγοραστικό κοινό.

Τέτοια, βασικά, που έχει ξεπουλήσει η παραγωγή του για 1,5 χρόνο! Όπως αναφέρουν οι Αυστραλοί, οι ντίλερ της ιαπωνικής φίρμας κρατούν τις παραγγελίες κλειστές μέχρι νεοτέρας τόσο για το αγροτικό GX, όσο και την SUV εκδοχή του (σε δυο εκδόσεις, τη βασική WorkMate και την πιο πλούσια GXL). Αμφότερα έχουν κάτω από το καπό τον 4.5 V8 τουρμποντίζελ, με απόδοση 205 ίππων στις 3.400 σ.α.λ. και 430 Nm στις 1.200-3.200 σ.α.λ., που τροφοδοτεί όλους τους τροχούς μέσω τριών διαφορικών και 5τάχυτου χειροκίνητου κιβωτίου.

Η λίστα αναμονής για το J70 με τον V8 κινητήρα κυμαίνεται μεταξύ 12 και 18 μηνών, οπότε όποιος θέλει 70άρι Land Cruiser χωρίς να περιμένει ένα με ενάμιση χρόνο, θα πρέπει να συμβιβαστεί με τον -γνώριμο από το Hilux– 2.8 D-4D των 204 ίππων και 500 Nm. Το Land Cruiser 70 ξεκινά στη χώρα των καγκουρό λίγο πάνω από τις 75.600 δολάρια Αυστραλίας, που ισοδυναμούν με περίπου 46.500 ευρώ. Οπότε το λες και προσιτό, κάτι που συνδράμει στην τεράστια εμπορική του απήχηση.

Get it on Google Play Download on the App Store