Στις αρχές Απρίλη παρουσιάστηκε το ανανεωμένο Nismo GT-R, με το άβαφο ανθρακονημάτινο καπό και τον ιδιαίτερο χρωματισμό του αμαξώματος να «καπηλεύονται» τα βλέμματά μας. Οι παραγγελίες είχαν ανοίξει στα τέλη εκείνου του μήνα και τώρα, μόλις 3 μετά, ολοκληρώθηκαν.
Ο κορυφαίος μεταξύ των «Godzilla» ξεπούλησε σε χρόνο dt, καθώς κανένα από τα 300 αυτοκίνητα που θα κατασκευάσει η Nissan δεν είναι πια διαθέσιμο. Η συντριπτική πλειοψηφία των αγοραστών (το 99% σύμφωνα με τους Ιάπωνες) επέλεξαν την έκδοση Special Edition, με το προαναφερθέν καπό και τις μαύρες σφυρήλατες 20άρες ζάντες της RAYS. Περίπου οι μισοί εκστασιάστηκαν από τη νέα βαφή Stealth Grey, που είναι εμπνευσμένη από το χρώμα της ασφάλτου στις πίστες.
Κάτω από το -ούτως ή άλλως- ανθρακονημάτινο καπό, Τα αγωνιστικά τούρμπο εξακολουθούν να υπερπληρώνουν το καύσιμο στον 3.8 V6, παράγοντας 600 ίππους στις 6.800 σ.α.λ. και τα 652 Nm στις 3.200-5.800 σ.α.λ. (570 ίπποι και 637 Nm το απλό GT-R). Σε συνδυασμό με τα 30 κιλά λιγότερα (προφυλακτήρες, εμπρός φτερά, καπό, οροφή, πόρτα πορτμπαγκάζ, αεροτομή, πλαϊνές ποδιές και splitter από ανθρακονήματα, 1.695 κιλά στο σύνολο), τα ελαστικά της Dunlop και τις ταχύτερες αλλαγές του 6τάχυτου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη, το αγωνιστικών καταβολών GT-R διακτινίζεται στα 100 χλμ./ώρα από στάση σε 2,5 δλ. (έχει μετρηθεί και στα 2,48 δλ.)! H τελική του, χάρις και στο συντελεστή οπισθέλκουσας 0,26, φτάνει τα 330 χλμ./ώρα (2,9 δλ. και 315 χλμ./ώρα αντίστοιχα για το νορμάλ μοντέλο).