Η Hyundai δεν πρωταγωνιστεί μόνο στους δρόμους, αλλά και στις θάλασσες. Οι Κορεάτες είναι ένας από τους μεγαλύτερους κατασκευαστές πλοίων στον κόσμο, πρωτοπορώντας στη ναυσιπλοΐα και εισάγοντας νέες τεχνολογίες στις υδάτινες οδούς του εμπορίου. Η αυτόνομη πλεύση είναι μία από αυτές και πλέον, μπορούν περήφανα να δηλώνουν πως κατέκτησαν άλλη μια κορυφή.
To Prism Courage, ένα τάνκερ μεταφοράς LNG της SK Shipping και κατασκευής Avikus (θυγατρική της HD Hyundai), ολοκλήρωσε ένα ταξίδι 33 ημερών χρησιμοποιώντας για μεγάλο μέρος αυτού αυτόνομη τεχνολογία. Το Prism Courage διαθέτει το σύστημα HiNAS 2.0, που αποτελεί επίπεδο αυτόνομης πλεύσης Επιπέδου 2. Το πλοίο μπορεί να εκτελέσει αρκετές από τις λειτουργίες -μεταξύ των οποίων και η χάραξη/διατήρηση πορείας- μόνο του, αλλά όχι δίχως ανθρώπινη επιτήρηση. Το τάνκερ διαθέτει κανονικά πλήρωμα, ωστόσο αν το επιλέξουν καπετάνιος και μηχανικοί, δύναται να ταξιδέψει δίχως χειροκίνητες παρεμβάσεις στα πηδάλια.
Από τις 20.000 χλμ. που μεσολάβησαν μεταξύ του λιμανιού Freeport, στο Τέξας, μέχρι το Chungcheong της Νοτίου Κορέας, και αφού διέσχισε τη διώρυγα του Παναμά, το Prism Courage έκανε μόνο του περίπου τα μισά. Το ταξίδι έγινε υπό την επίβλεψη των αρμοδίων υπηρεσιών τόσο της Κορέας όσο και της Αμερικής, οι οποίες πιστοποίησαν πως πράγματι το τάνκερ των 122.000 τόνων εκτέλεσε ορθά τις αυτόνομες ενέργειες και σημείωση μια ιστορική πρωτιά για τη ναυσιπλοΐα. Το Prism Courage κατασκευάστηκε μόλις πέρσι, συνεπώς εκτός από τεχνολογικά προηγμένο είναι και ένα από τα πιο καινούργια καράβια που κυκλοφορούν στους ωκεανούς.
Λεπτομέρειες σχετικά με το ταξίδι και τα σημεία όπου κινήθηκε αυτόνομα το πλοίο δεν ανακοινώνονται, όμως λογικά στις δύσκολες μανούβρες και την αποχώρηση/προσέγγιση σε λιμάνι θα ανέλαβε το πλήρωμα. Η HD Hyundai αναφέρει πως χάρις στην αυτόνομη τεχνολογία, η κατανάλωση καυσίμου στο Prism Courage ήταν κατά 7% μειωμένη και οι εκπομπές αερίων του θερμοκηπίου κατά 5%, ενώ τονίζεται πως κατάφερε να αναγνωρίσει και αποφύγει επιτυχώς σχεδόν 100 πιθανές συγκρούσεις!