Η αγορά ενός καινούργιου αυτοκινήτου γίνεται εν πολλοίς, για να έχεις το κεφάλι σου ήσυχο. Καμία έγνοια για μεταχείριση και συντήρηση από τον προηγούμενο ιδιοκτήτη, η λεγόμενη «ασφάλεια της κούτας», συν φυσικά τη λατρεμένη μυρωδιά της καινουργίλας. Όπως σε κάθε κανόνα, βέβαια, έτσι και εδώ υπάρχουν εξαιρέσεις. Ο κάτοχος ενός Tesla Model 3 το κατάλαβε για τα καλά, πριν τα Χριστούγεννα κιόλας.
Ο συγχρονισμός δεν θα μπορούσε να είναι καλύτερος, θεωρητικά. Λίγο πριν τις γιορτές παραλαβή του καινούργιου αυτοκινήτου, το ιδανικό δώρο από τον Άγιο Βασίλη. Μόνο που κάπου δεν πρόσεξε στη μεταφορά, με αποτέλεσμα να ραγίσει το παρμπρίζ. Όπως καταγγέλλει ο ιδιοκτήτης του Model 3, το ολοκαίνουργιο αυτοκίνητο εμφάνισε ρωγμή στο εμπρός κρύσταλλο δίχως λόγο κι αφορμή. Δεν χτύπησε τίποτα, δεν έπεσε κάτι πάνω του, απλά από τη μια στιγμή στην άλλη έκανε «κρακ». Το θέμα είναι ότι δεν το πήρε έτσι από την αντιπροσωπεία. Το είχε για 6 μέρες και έκανε γύρω στα 300 χλμ., πριν να εμφανιστεί το ράγισμα. Κάτι που αυτομάτως πέρασε την ευθύνη στον ίδιο, φορτώνοντάς του έναν λογαριασμό 1.700 δολαρίων (1.630 ευρώ) για αλλαγή παρμπρίζ.
Ο κάτοχος του Tesla ρίχνει την ευθύνη σε κατασκευαστικό λάθος, η αμερικανική εταιρία τον ίδιο. Τη λύση έδωσε η dash cam του Model 3, που απέδειξε ότι η ρωγμή δεν προήλθε ούτε από κάποιο πετραδάκι, ούτε από βανδαλισμό. Συνεπώς, πάντα σύμφωνα με τον ιδιοκτήτη του αυτοκινήτου, η εγγύηση θα έπρεπε να καλύπτει τη συγκεκριμένη επισκευή/αντικατάσταση, εφόσον πρόκειται για σφάλμα στην παραγωγή. Με τα πολλά και κατόπιν αλλεπάλληλων τηλεφωνικών επικοινωνιών με την αντιπροσωπεία, η Tesla παραδέχθηκε ότι επρόκειτο για κατασκευαστικό «φάουλ» και ανέλαβε την αντικατάσταση του παρμπρίζ δωρεάν.
My experience replacing a broken windshield of a 6 day old car with Tesla Warranty on Christmas Eve
byu/heartvu inTeslaModel3